Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det har seg slik at jeg har ikke papirer på Min banebilen

har prøvd å funne ut hvem denne står på. BT ville ikke gi ut navn, trodde dette var vanlig praksis ?

er vel noen som kjenner folkene som eide denne før meg ? eller er DU bruker her på forumet ?

PS ER IKKE SKILTNUMMERET SOM PÅ BILDE

Takk for forhånd

n529464133_2010568_103.jpg

n529464133_2010567_9928.jpg

n529464133_2010566_9755.jpg

Skrevet

Hvorfor er det ikke skiltene som er på bildet? Har den hatt noe karosseriskifte? Eller stjålne skilt slik at den har fått nytt regnr? Har du en kontrakt som beviser at du eier bilen?

Skrevet
Hvorfor er det ikke skiltene som er på bildet? Har den hatt noe karosseriskifte? Eller stjålne skilt slik at den har fått nytt regnr? Har du en kontrakt som beviser at du eier bilen?

er tatt chassi bytte på den ja. har ikke kontrakt nei, derfor jeg må få tak i papirene, begynner å bli endel penger i bilen nå

Skrevet
Kan da vel ikke være så satans vanskelig å finne ut hvem som eide bilen som vant breisladdkonkurransen?!

Problemet er vel at det er 100 andre som har hatt den i ettertid virker det som

Skrevet

Jeg sjekka opp dette på en bil jeg hadde, å da henvendte jeg meg til BT som skrev ut liste over navna som bilen hadde vært regga på.. Gikk helt fint d altså...

Skrevet

hmm, hørtes rart ut.. Om en har chassinr eller reg.nr spiller vel d liten rolle? Eierne har vel vært de samme uansett, og om du har reg.nr kan du jo igjen skaffe chassi-nr, så hva er problemet liksom?

Kan det "missbrukes" da, derfor de var tilbakeholdende ?

Skrevet

Hehe, gjør d.. Om ikke kan du jo prøve å ringe en helt annen plass f.eks.. :) høre om de kan mail`e lista el noe :) må gå an å få tak i dette !

Skrevet

kan jo hende at hun ikke ville ut med hvem som er eiere av bilen på chassisnr, mtp at det er byttet karosseri på den, og at to biler har blitt til en... om noen skjønte det?

Ettersom jeg vet så Eide Mortens BMW-høgg bilen når den vant breisladden, og den var vel fortsatt i hans eie når den ble vraket. (jeg drev å skulle handle denne bilen av han i det tidsrommet den krasja) etter det var den så vidt jeg vet innelåst hos politiet i lengre tid (uten at jeg har noe mer enn rykter som kan bekrefte dette)

Men uansett så burde det ikke være noe i veien for å finne ut av hvilket verksted som har utført et karosseriskift på den. det er kun offentlig godkjente bilskadeverksteder som kan gjøre dette. de vet hvem de har solgt bilen til, og derfra bør det være en lek å finne ut hvem som har eid den i ettertid som en hel bil igjen. :)

Skrevet
har ikke peiling var ei sur gretten kjerring. skal stikke innom i morgen satser på ny person i kassa :P

Ring en annen trafikkstasjon og be dem sende eierhistorikk på epost? :wink:

Skrevet
kan jo hende at hun ikke ville ut med hvem som er eiere av bilen på chassisnr, mtp at det er byttet karosseri på den, og at to biler har blitt til en... om noen skjønte det?

Ettersom jeg vet så Eide Mortens BMW-høgg bilen når den vant breisladden, og den var vel fortsatt i hans eie når den ble vraket. (jeg drev å skulle handle denne bilen av han i det tidsrommet den krasja) etter det var den så vidt jeg vet innelåst hos politiet i lengre tid (uten at jeg har noe mer enn rykter som kan bekrefte dette)

Men uansett så burde det ikke være noe i veien for å finne ut av hvilket verksted som har utført et karosseriskift på den. det er kun offentlig godkjente bilskadeverksteder som kan gjøre dette. de vet hvem de har solgt bilen til, og derfra bør det være en lek å finne ut hvem som har eid den i ettertid som en hel bil igjen. :)

Spørs jo om jobben ikke er tatt underbordet :roll:

Ja får sende inn en mail og høre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...