_anders Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Enig med deg Yngve, supra har blitt en dusinbil, men hvor mange fine e34 så du på banen, og hvor mange med 2jz? Og ja, de fleste låter stygt, men så har de fleste et bilcross stuk over seg. De litt mere påkosta har ofte en helt annen lyd. 242n med s50 har faktisk litt supra lyd
Markus E30 Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Tror dette blir super bra på lik linje med det andre prosjektet stå på! Har skal man følge med!
325ti Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Jjeg sier stå på! balltøft motorvalg i en balltøff bil. Det gjelder dere begge;) vil bygge litt jeg og igjen snart!! Kjør JAAS stilen fullt ut og gjør som dere planlegger. Jeg heier på dere!
Just-turbodiesel Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 har vist denne tråden til noen kompiser og dere får fulle støtte! endelig noen som pensjonerer e30 og prøver noe nytt:) også vil dere ha stancebil men med "race-innmat", kan ikke bli bedre!! dette kan ikke bli bedre! 100 av 100 mulige poeng
|Ole| Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Må ikkje finne på å slutte å oppdatere!! Det blir IKKJE aktuelt
_anders Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Veldig mye fine kommentarer her nå Takker. Satser på å selge unna deler så fort som mulig her nå, så byggingen kan begynne. Litt synd også, for den er veldig god som daily driver Felgene satt som et skudd Anders... Felgene satt som et skudd ja, håper du er fornøyd og?
helland Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 synes det er kjempebra at dere prøver noe nytt!! Stå på! Er alt for mange E30 etter min mening.. men smakssak Ikke alle kan ha det samme!!
p0mba Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Felgene satt som et skudd Anders... Stooorfornøyd jeg ja syns de satt bra på bilen.. mangler bare litt senk nå
Mr.Moen Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Støtter motorvalget fullt ut! Skal følge med her jeg og Blir tøft å se både bilen din og Jørgen sin
_anders Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Da er motoren som ligger i deler solgt gitt Kamerat som skal ha den i det som kommer til å bli en gjennomført Ford Granada Må få somla meg til å tatt noen bilder av det som skal selges og lage en salgsstråd. Men det bli ikke noe med meg, og bilen er jo så forferdelig god å bruke som den er
_anders Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Han har laga seg lang handleliste på ppf og, så blir nok overladd!
Melkvik Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Da er motoren som ligger i deler solgt gitt Kamerat som skal ha den i det som kommer til å bli en gjennomført Ford Granada Må få somla meg til å tatt noen bilder av det som skal selges og lage en salgsstråd. Men det bli ikke noe med meg, og bilen er jo så forferdelig god å bruke som den er Granada med s38 faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå