Gå til innhold

JAAS pf m5 S38 turbo


_anders
 Share

Anbefalte innlegg

Enig med deg Yngve, supra har blitt en dusinbil, men hvor mange fine e34 så du på banen, og hvor mange med 2jz? Og ja, de fleste låter stygt, men så har de fleste et bilcross stuk over seg. De litt mere påkosta har ofte en helt annen lyd. 242n med s50 har faktisk litt supra lyd :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye fine kommentarer her nå :D Takker. Satser på å selge unna deler så fort som mulig her nå, så byggingen kan begynne. Litt synd også, for den er veldig god som daily driver :wink:

Felgene satt som et skudd Anders...8)

Felgene satt som et skudd ja, håper du er fornøyd og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er motoren som ligger i deler solgt gitt :) Kamerat som skal ha den i det som kommer til å bli en gjennomført Ford Granada :applause:

Må få somla meg til å tatt noen bilder av det som skal selges og lage en salgsstråd. Men det bli ikke noe med meg, og bilen er jo så forferdelig god å bruke som den er :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er motoren som ligger i deler solgt gitt :) Kamerat som skal ha den i det som kommer til å bli en gjennomført Ford Granada :applause:

Må få somla meg til å tatt noen bilder av det som skal selges og lage en salgsstråd. Men det bli ikke noe med meg, og bilen er jo så forferdelig god å bruke som den er :wink:

Granada med s38 faktisk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...