HåvardPYA Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Slå av "TV1000 hjelper deg" folkens... Å se på det grenrøret gjør samme nytte!
_anders Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Innsuget nære på ferdig, mangler bare dysholderne. trykkrøra på andre siden, luftfilteret blir cirka der det ligger nå, med en 4" alurør fra turbon Layouten hittil
Gjest Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Nice. geniat og bygge det slik att det ikke går ant og blåse av trykkrør=)
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Detta blei pent, kva dimensjon er det på røra du har bygd trakter av ?
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Oki det var det du sa du brukte på dine og, men eg har fått tak i eit 50mm (2") rør og synst det er digert i forhold til kva bildet av pleniumet til anders viser, mulig det er litt misvisande då
_anders Skrevet November 27, 2010 Forfatter Skrevet November 27, 2010 hmm, er iallefall 50mm det vi bruker så er vel samme
Gjest Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 vi bruker 50 på alt. ppf trettene er 50 og.
_anders Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Har da drevet en del med bilen i det siste, men lite som er verdt å ta bilde av. Har demontert bakstillinga, pussa og lakkert bilen under. Kappa vekk den veggen som baksetet hviler på. Så idag tenkte jeg at jeg skulle slenge inn hovedbøyla til buret, bare for at den ikke skulle ligge å slenge. Det endte med at jeg kom et stykke på vei med buret. Tok også noen nye bilder av innsug og grenrør. Litt bedre enn telefonbildene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå