Trond.S Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Velykka kombinasjon av kaross, farge og felger. Bare se å få banka i gang motoren og la de bakdekka få gjennomgå
_anders Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 Holder på så mye jeg kan, og det nærmer seg oppstart ganske straks
viggo E34 Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Venter spent på å se denne ferdi, en av di mest pærværse E34 jeg har sett
_anders Skrevet April 22, 2012 Forfatter Skrevet April 22, 2012 Fikk blod på tann etter benkingen til Jørgen, og har intensivert arbeidet. Det meste er klart til fyring nå. Men når jeg fylte vann så lakk den f#$% radiatoren. Er en jeg har hatt en stund dette nå, vært ombygd flere ganger, men aldri brukt. Trykktesta den og fant et par hull, så da orka jeg ikke mer med den. Hadde en e34 m5 radiator liggende, klipsa av plast gavlene, og vips så har man litt jobb foran seg med alusveising Er ferdig med tankene nå. Skal lage rørstussene og fester imorgen. Blir bedre enn den gamle denne, så like greit at den lakk... Slik er ståa nuh: eksosanlegg under produksjon, ferdig og montert for godt nå: Keep it simple!
///Mr.X Skrevet April 22, 2012 Skrevet April 22, 2012 Utrolig pent arbeid Anders! følger med.. Gleder oss til du skal til bremsing!!
_anders Skrevet April 22, 2012 Forfatter Skrevet April 22, 2012 Gleder oss til du skal til bremsing!! Da er vi fler!
Stale_H Skrevet April 22, 2012 Skrevet April 22, 2012 Mye gamp har du et håp om i denne da Anders? mere enn jørgen selvfølgelig!? Hehe
_anders Skrevet April 22, 2012 Forfatter Skrevet April 22, 2012 Livsfarlig å komme med tall på forhånd men man har jo et mål om å komme på samme nivå ja. Time will show
SSM Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Kan du filme når den motoren går uten innsug, så gasser du slik at vi hører lyden fra spjeldene? Spent på hvordan lyd det lager på den motoren der kontra BMW.
_anders Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Kan du filme når den motoren går uten innsug, så gasser du slik at vi hører lyden fra spjeldene?Spent på hvordan lyd det lager på den motoren der kontra BMW. Tenkte å starte uten innsug for å få synkronisert spjelda igjen, så om jeg husker det skal jeg gjøre det
j0rgz Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Skjønner at ikke E30 er aktuelt mere, men fins nå like mange Supraer vist ikke fler, en E30 på treff om dagen. 1 av 10 2JZ motorer har stygg lyd, men noen få har grom lyd. Men de slår ikke S motorer med turbo. Den grønne 240 Volvoen med S50 og turbo fra Sverige, slår lyd og show faktor langt ned i støvlene. Syns det er kult med E21, men tror den hadde funket mye bedere med en "lett" turbo trimma M50 med 2.8 veiv feks. Da på rundt 500 rwd kansje. E34 kan bli en fin bane bil, da de er store og lange og sitter godt. Hva veier 2JZ fra en 3.6 feks? Etter å ha vært på Rudskogen nå i helgen, så ble jeg Supra hater, så derfor negativ. Men ikke ta deg nær at noen sutrer litt da. Stå på og bygg de bilene dere ønsker. Finnes det filmer av denne volvoen ? Digg prosjekt forresten! Stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå