bayerks-mach-werk Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 For et bygg og en nydelig farge du har valgt.
j0rgz Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Fy faan dette må være råeste E34 jeg har sett! Sinnykt bra jobba!
joggis Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Skal se hva jeg får til Er ikke ombygd så mye, bare hatt bort alt det originale systemet, og erstattet det med en e46 m3 h-styrt tannstang. Bruker org punkter på spindlene. Har du fått tid til å ta en flere bilder av det nå? evt beskriver litt mer hvilke deler du måtte bytte evt. behold?
Jørgen-A Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Anders kommer hjem snart og oppdaterer sikkert:) men den yter bedre enn forventet.
_anders Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Da har jeg vært på benking hos Bjørnstad Bil AS på Orkanger. Litt småfeil, som map-sensor som ikke viste rett verdier, og innsug som ville sprette av må man regne med. Sett bort fra det var det meget vellykket. Motoren gikk og går fremdeles som en klokke Gjør vondt i sjela når man sitter i bilen sammen med Geir Haugen og han drar uendelige lange pull, men det må jo til. Bremset på bf98 først på 1,7bar Da yter den 805hk og 780Nm på hjula. Helt greit på 98 det egentlig Skifta til e85 og 1,8bar i trykk yter den 894hk og 846Nm på hjula, og det er jo over 1000hk på motoren det. Da må man være fornøyd. Prøvde å justere opp trykket til 1,9bar, da gikk momentet opp, men effekten ned p.g.a mottrykk. Så turboen er rimelig maksa på 1,8bar. Bilen skal testes i helga på litt showkjøring på Ørlandet militærflyplass på NATO Tiger Air show: http://tigerairshow.com/ Takk til Bjørnstad Bil AS
M3 Yngve Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Grattis Meget fin kurve. Hadde du ferdig stickers du ?
_anders Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Stickersn har stått på en stund, bare med et "?" til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå