Gå til innhold

JAAS pf m5 S38 turbo

_anders
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Er d noe fremgang mr jaas;)??

Nja, lite framgang i det siste. Fullt opp med gårdsarbeid og service på bruksbiler osv. Dessuten venter jeg på litt deler, og klarer ikke å finne noe Supra clutchhus, eller en ødelagt kasse, så jeg får sveisa om BMW kassen!! :evil:

DSC_0706.jpg

gled deg til du skrur på tenninga! :mrgreen:

gjør du sånn her etterpå.. :shock: :shock: #-o:cry:

Why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Skjer lit på denne tråden gitt. Holder jo på jevnt da, men er liksom ingenting å ta bilder av. Holder på å sette sammen motoren nå, har sveisa girkasse samt annet pjask. Gleder meg til å få satt inn motor og se at det skjer noe!! Har bestilt mye deler rundtomkring, men alt tar jo så forb.. lang tid.

Verst er jo at veiva mi er slipt på en rådetapp, så jeg trenger et underdim lager. 4. uka er gått nå, siden jeg begynte letingen, og fremdeles ser det mørkt ut. Et motorverksted venter på beskjed fra USA inatt, og er jeg heldig, finner han et sett på 6stk til 1500-2000kr!! Dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer lit på denne tråden gitt. Holder jo på jevnt da, men er liksom ingenting å ta bilder av. Holder på å sette sammen motoren nå, har sveisa girkasse samt annet pjask. Gleder meg til å få satt inn motor og se at det skjer noe!! Har bestilt mye deler rundtomkring, men alt tar jo så forb.. lang tid.

Verst er jo at veiva mi er slipt på en rådetapp, så jeg trenger et underdim lager. 4. uka er gått nå, siden jeg begynte letingen, og fremdeles ser det mørkt ut. Et motorverksted venter på beskjed fra USA inatt, og er jeg heldig, finner han et sett på 6stk til 1500-2000kr!! Dritt

Joda alt er intresant å Se bilder av;) nydeli farge til e34 altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Litt mobilbilder da. Holder på å lage tett vegg mellom bagasjerom og kupe. Nye krav fra Gatebil.no om du har fuel cell i bagasjerom. Håper dette blir godkjent. Lite lyst å kappe og sveise i den nylakkerte bilen :?

Foto0271.jpg

Foto0270.jpg

Foto0269.jpg

Hengt på plass bakdørene også

Foto0272.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...