Joachim_M5 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Me like! Ta å send sa Alpinahjula t kremering no da!
jakobm5 Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Nice anders!!!! Dette ble helt fett.. Passet som hånd i hanske;)
_anders Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 225/45 som står på nå. Skal være litt gummi synes jeg Har vært på Lånkebanene idag, og bilen fungerte fint. Eneste som man kan klage på er girkassa begynner å bli litt lei å få i 3.gir, men det er vel ikke så rart Kommer litt bilder og en filmsnutt etterhvert
M3 Yngve Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Et tips, Ikke kjør mere med den kassa !!! Da slipper du muligens å kjøpe nytt drev. Når synk ringene er dårlige, og man kjører med dem, går dreva også. Har en kompis som overhaler en del Supra kasser for drifte gutta. Han som ber meg å formidle det. Du fikser vel denne kassa selv, så da er det bare å bestille synk ringer fra 2-5 når du har den oppe
Jørgen-A Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Problemet er att det er ett rent helvete og skru på akurat disse kassene.. Jeg reiv istykker den som gjekk for meg. Og hvordan få den sammen igjen uten noe spesial verktøy som helt sikkert egentlig er nødvendig er for meg ett misterium. For og få delt den må man utt med alle plughene som sitter i siden på den, og hver gang du tar ut en slik plug som det er ca 10 stk av hører du det faller ned deler inni der. Finner da ikke sprengskidder eller noen ting på nett til di heller desverre. Men kassa mi hadda akurat samme tendensene som anders sin har nå. Og den er egentlig helt go nå uten att jeg har gjort noen ting annet enn og kjørt den hart:) rare greier. Det beste er og kjøpe reserve kasse tror jeg.
M3 Yngve Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Det er ikke noe problem i Sandefjord vet du, fikse mye rart her Nesten 100 på at det er synk ringer, slitte drev. Reserve kasse til Supra koster jo min 25 og er ikke lett å oppdrive ( 6 trins ) Da er det en del billigere å overhale, og man vet hva man har !
_anders Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Har 530D kasse jeg og vettu. Har ikke helt gidd opp denne da, men tror jeg skal ordne meg en reserve i løpet av vinteren
M3 Yngve Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Makan, når du har kosta på deg en sånn en flott motor som eliten bruker, og ikke en kasse til den, må du nok slite med det Hva bruker du for hardy og mellom aksel ?
_anders Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Dette er girkassa eliten bruker hehe. Tror ikke v160 kassene er så mye bedre at de forsvarer seg å betale 20 000 mer for dem. Mellomaksel er et sammensurium av e39 540 og vw touareg faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå