_anders Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Tøffeste replicaene jeg har sett ja kom litt langt under skjermen foran da. Brukte du spacer du?
Sund.M3 Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Hvilke replica felger er det?ESM? ser ut som ESM felger vartfall...
Erlendmelk Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Tøffeste replicaene jeg har sett ja kom litt langt under skjermen foran da. Brukte du spacer du? Brukte 20mm fram og bak
_anders Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Replicaer fra BM Autosport i England
fizn Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Replicaer fra BM Autosport i England Aha, takk for svar. Har titta litt inne der, og ser de har fine dimmensjoner..
_anders Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Nå har jeg funnet ut at jeg vil selge motoren nå Vil bygge momentsterk s38 istedet. 2jz-gte blokk Eagle råder org veiv org stempler Ombygd oljesump, oljepickup rør Ombygd oljeløp, for å kjøre i eksternt filter og oljekjøler før det går inn i motor Toyota OEM toppakning SuperDamper svingningsdemper Tilton svinghjul 6,5kg Tilton 7,25" 3 plata clutch BMW 530D ZF 5-trinns girkasse Davies Craig elektrisk vannpumpe, ombygd vanninntak på motor for bedre flow "Raceportet" topp Ferrera Ventilkit: 1mm oversize ventiler, doble fjærer, titan retainers, supertech ventiltetninger. HKS 280 kammer Greddy justerbare kamdrev, HKS regreim Toppen er trimmet av TwinsTurbo i USA BMW S54 separate spjeldhus, ombyg og portet mot toppen. Nuke blackline fuel rail Precision 1260cc dyser JAAS plenum, pulverlakkert med struktur JAAS grenrør, med "titan" eksosbandasje, og lange rør Precision 7175 0.96 turbo PPF 60mm wastegate Lintec luftfilter Electromotive TecGt innsprut, en map for E85 og en for Bf98. Alle sensorer er med Moroso silikon pluggkabler NGK Iridium plugger Motorfester og girkassefeste for e34, passer uten å modifisere torpedovegg. 100 000,- S38b38 er meget aktuelt som delbetaling
Joachim_M5 Skrevet Mars 7, 2013 Skrevet Mars 7, 2013 Va d ikkje d i sa når me bytta bil kanskje, at du burde bruke s38'n??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå