Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
blablabla ;)

Hahaha! :)

Det e faen ikkje mange motora i verden som slår en skikkelig bygd s38 turbomotor! :)

S54 med vanos må vel vare nærmeste konkurrent, men i he fremdeles t gode å sjå og høre nåkkå som slår VS sin M5 ned langsletta på Rudskogen.... :)

Supramotoren e jo en bøs motor, men den høres faen me slapp ut i forhold t en bøs S-motor! :D

Skrevet

Det e faen ikkje mange motora i verden som slår en skikkelig bygd s38 turbomotor! :)

S54 med vanos må vel vare nærmeste konkurrent, men i he fremdeles t gode å sjå og høre nåkkå som slår VS sin M5 ned langsletta på Rudskogen.... :)

WORD!

Skrevet
Men i vel endre den uttalelsen litt, i hadde faktisk heller hatt en s54 med vanos og turbo framfor en s38 trur i :) Pga vekt, størrelse, girkasse og register :)

Jeg er nesten sikker på att vanosen på s54 ikke klarer og kompensere for di 0,6L b38 har i extra volum med tanke på bunndrag men. Det får vi jo vite snart :)

Skrevet

Utifra effektkurva som va på den e46 m3'n som PPF bremsa med 7675 og vanos så he i tru på at s54'n sparka igang tidligære enn en s38.. :) ska bli gøy å sjå kossn din bli :)

Skrevet

Er vel mange med monster-effekt som kjører 95 borring:) B35 blokk som er veien å gå kansje? Spørs om jeg blir nødt å skaffe meg annen topp og veiv etterkvart jeg og;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...