_anders Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Vi får se hva og hvilken motor det blir. Må selge 2jz'n først. Men er jo ikke krise, er ikke slapp den heller
_anders Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Absolutt Har vært ganske rolig med denne bilen nå gitt..Står og venter på sommerføre. Har byttet rattstamme til en fra e30. Så jeg fikk bedre vinkler på ledda ned til tannstanga. Så skal jeg sette på nye sviktstålsaksler med nye knuter på. Skal kanskje bremses på nytt før sommeren og, da blir det justering av kammer og ladetrykksstyring. Begge tingene vil bidra til litt mere fra bunn og effektkurven flyttes litt til venstre. Effektkurven har jo ikke snudd på 8000rpm slik det er nå Så nå har jeg for god tid, så det blir tenkt og fundert så mye på utseende, og først og fremst felgvalg... 17"? Eller 18"?
Lamek Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Ligger et sett pc-line felger til salgs her på forumet nå
Kristian Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Så de ja. Hadde passad som et smack! Billig var de også..
_anders Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Rondell er undervurdert det men de må lakkes litt for å skille seg ut da. Svart kant og bronse senter e.l
Pedi Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Rondell er vel en av de få felger som alltid har vært flotte på E34. Utrolig nok, for jeg husker når de ble lansert. Vi lo av "kopi-felgene", men fant jo fort ut at Rondell faktisk gjorde at normale mennesker kunne handle 18" felger som var tøffe.... For de som flirer av meg når jeg sier slikt, så må de huske at min første E34 hadde jeg i 1998. En 520iA. Det var jo en bil til 150 lapper da, og de 8,5x18/10x18" AZEV A som jeg hadde på den kostet jo netto netto 38 lapper. Butikkpris 58 lapper. Og dette var grusomt mye penger i 98 for meg (som jobbet som bilmekaniker, med egen leilighet, en nyfødt og en samboer uten jobb...) og de fleste andre jeg kjente da på den tiden. Med Rondell fikk en 18" felger for en plass mellom 15 og 20 lapper, etter hva dekk en satt på, og etter hva rabatter en hadde i dekkverdenen...
Erlendmelk Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Ikke at Rondell er stygt nei! Men det er det med å skille seg ut da
KingB Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Rondell er konge på E34! Lakk hele felgene sølv, det gir en god look
Frans2k Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Passer mye bedre med Rondell etter min mening! Kjør på!
_anders Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Bytta drivaksler idag. ødela en i høst da jeg skulle burne for fotografen Trodde det var knuten som gikk, men den gang ei: Nye knuter og nye sviktstålsaksler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå