1espen Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Dette ser jævli proft ut Gleder meg til å se den ferdi Blir den ferdi til sommeren eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Kan ikke sei anna ein RÅTT PROSJEKT ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Litt mere bur begynner å ligne noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Tøft som f, dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 meget tøft. denne skal d jammen følges med på , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 dettan er jo bere lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Ser meget bra ut dette her ja. Skal buret pulverlakkeres eller med vanlig lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Må isåfall i ovnen med hele bilen da Blir nok lakkert når resten av bilen skal lakkes innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Sinnsykt rått, blia artig å sjå når du e ferdig, skal vel let leng etter råar lyd enn i 2jz god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 detta blir kult tigg sveisa grenrør el ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 detta blir kult tigg sveisa grenrør el ? seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 blir bra har vel ikke ligende noen motorfester til s38b36 i e30 ? så slepper jeg styret med og sveise selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Har ikke liggende, men lager et sett ganske fort Har laget stumme fester for diffen, som jeg sveiste fast i traversen. og lage nye holdere for 2 stk gummiforinger som skal bli det nye traversopphenget i bakkant. Da håper jeg det skal bli tight, og at jeg slipper å kjøre i stykker bolten som holder diffen i framkant Har lagt opp nye bensinrør, 2x15mm rustfrirør. Bør klare å levere nok bensin da, sammen med 2stk Aeromotive A1000 mongostore pumper Legger også opp alle bremserører på bilen ny, legger ei rør bakover, og grener ut bak for den må innom hydraulikk brekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 hvor har du kjøpt bensinrøra og festene? må lage alt nytt på min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 De får du kjøpt hos din lokale rørlegger sjappe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå