Michaelw Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Deilig Stykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Dette blir ubergromt, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Rått!! Hvordan felger har du? Selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Dette blir gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 AC schnitzer rennsport 8,5 og 10x18. Skal nok ikke selges. isåfall ufornuftig dyrt for å finansiere nye split felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Hva i hovedsak er det som må modifiseres/byttes når du monterer 2JZ motor i en BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Hehe 15 mm rør... vanvittig. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 JonasD: Skal du sette en original 2jz med tilhørende girkasse i en e34, tror jeg nok det er bare å klaske den inn med nye fester. Men så er det jo alt du kan velge å forandre da 15mm rør bør jo holde bra til bensinen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 får kjøpt ferdig kit på ebay. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1jz-2jz- ... 0602299551 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Kommer en kveld å ser på buret ditt jeg, å tar litt mål, for å sjekke om det går med ett slik i e28'n Blir snart siderute på deg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Rått prosjekt, har selv sittet på i en e34 med 2jz motor. Ble benket til 397 på hjula Det syns jeg var helt vilt. Så dette må jo bare bli helværst. Ikke ett vondt ord om den motoren. Var helt pervers lyd i den. Hadde power nok i bøtter å spann også. Ser jeg deg på treff, burde du ikke være svak psykisk for jeg skal mase hull i hodet om å få sitte på ei svivær. haha, var en ekkel følelse da. Fleska til med m5n, måtte nesten snu meg for og se om det var en supra ved sia. Sykt blandede følelser. Men sinnsykt moro Synd han ikke rakk og sette singel turbo i den før han vraket den Lykke til stå på, står ikke på kompetanse her ser jeg ! Så harry sluring:p er denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Sinnsykt prosjekt! blir spennende å se hva resultatet blir! blir hvertfall ikke noe problem og få fire sifret tall.! er en svenske som har nådd 912Whp på standard motor. den har du sikkert sett på PPF forumet. Lykke til:) Å atlis: ja den til dag h var grom den men han har vel nytt karosseri å er vel såvidt igang igjen tror jeg motor overlevde jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Ja den var feit den, ja jeg vet ikke jeg hørt så mye rart atte prater skjeldent med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Den har jeg ikke sett før gitt. Er det E34 han bygger opp igjen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå