///Lasse.B Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 har vært å hørt med en kar nå, Bilpartner tror jeg sjappa het(ved nyland) noen som har noen erfaringer med de? jeg jobber på jernbane verkstedet på nyland å nesten alle her bruker de så satser jo på at de kan sakene sine der. Forstillings spesialisten ja, leita etter sjappa hans en stund men fant jo også ut at han hadde gitt seg =/ får håpe det blir bra, leit å bytte dekk hele tiden pga feil hjulstilling.
kevin1982 Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 har vært å hørt med en kar nå, Bilpartner tror jeg sjappa het(ved nyland) noen som har noen erfaringer med de?jeg jobber på jernbane verkstedet på nyland å nesten alle her bruker de så satser jo på at de kan sakene sine der. Forstillings spesialisten ja, leita etter sjappa hans en stund men fant jo også ut at han hadde gitt seg =/ får håpe det blir bra, leit å bytte dekk hele tiden pga feil hjulstilling. Flere Jernabane menn her =). Jeg har brukt BMW Drammen til å justere bilene min. En bmw e46 jeg hadde senket Gul Koni sport kit 40/40 og 8,5-19 felger, Og ingen av de dekka sleit mer enn normalt. Helt rett ratt også. En E36 jeg senket med H&R 60/40 justerte jeg også hos BMW Drammen. Den hadde jeg 18" på og ingen mer enn normalt slitasje der. Jeg sier ifra at bilen er senket så og så mye. Skal snart ut med min E39 som er senket H&R 50/40 og 19" felger. Søstra mi kjører også E39 som er senket 50/40 med 18" felger og der heler er det ikke mer enn normal slitasje Jeg vet ikke hva de andre bruker å justerer med. Men BMW Drammen frotalte meg at de brukte El laser og at man skule ikke justere ratte etter dekka, men motsatt pga sving radus osv. var en hel del. Fikk ikke helt med meg alt, han pratet så fort. Men veldig fornøyd med dem.
wracul Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Alle bruker vel laser i dag? Vet hvertfall at amatørene justerer cambern maks ved senking og driter i spissinga. Mens gutta som kan faget sitt justerer inn ekstra med spissing(toe), for å kompensere for cambern. Dermed slipper man extra stag osv. (proffene her inne må gjerne korrigere meg på dette). Ble frarådet slike stag av en som kan faget hos gs i bergen. Som sagt så kjører jeg med 235/35-19 forran og 265/30-19 bak med rimelig lav 5serie uten det minste problem. Mindre sporing er det og i forhold til e46'en med 225/45-17 jeg hadde. En ved hafslo i sogn. GT-bil som gjorde det hos meg med godt resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå