Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24308677

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....

Den mangler EVO2 fronten og den lille vinga under vinga på bagasjelokket som EVO2 har orginalt.

Den har også en teit ///M på feil side av bagasjelokket, M3 merket står en rille for høyt i grillen framme.

Evo2 ble også bare laga i 501 eksemplar fra Mars 1988 til Juni 1988. Motoren på Evo2 skal også ha hvitt topp deksel og innsugs plenum med ///M fargene på. Den skal også ha luft inntak til bremsene i fronten som Sport Evoen har.

Den skal også ha M3 innstignings lister, ///M fargene i et sånnt skilt i setene og ikke minst en plate i midtkonsollen som indikerer nummeret i rekken.

EVO2 - KISS MY ASS :applause: Da må det omtrent kun være rammenummeret som stemmer med Evo2.

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg er aldrig innpå der, hater den oppbyggningen av forumet :P

+1

Hehehe..

Kan ikke huske å ha sett den her i området. Har bodd i den byen mange år. Så vil ikke forundre om den har vært langret mange år.

Skal nedom selgeren med noen felger så kan ta en titt på den da for morroskyld. Noen burde fortelle selgeren også at denne ikke er hva han har blitt fortalt.

Minner kanskje mer om Sport Evo?

Men å slenge M merket på feil side er da utrolig talentløst!

Skrevet

Den minner ikke om noe annet enn en helt standard E30M3 som min...

Jeg har sendt en mail til selger, får se om jeg får noe svar.

Men om du er nedom der, ta å noter ramme nummeret da for morro skyld. Så sender

du det til meg på PM.

Skrevet

Har dialog med selger på mail nå. Han hadde fått en briefe der det stod EVO2, han kunne sende meg kopi av den viss det var en aktuell bil for meg.

Jeg sendte tilbake en utfyllende mail med alle ting en Evo2 har.

Kan ikke selge den bilen til den prisen, er sinnsykt surt for kjøper å finne ut at det ikke er EVO2 i etter kant.

Skrevet

regner med at de fleste som er i markedet for e30 m3, hvertfall en evo 2, vet hva de skal se etter :) men selger taper hvertfall mye kred på dette stuntet.

håper jeg ikke tar feil nå da, da tar jeg selvfølgelig tilbake det jeg har sagt ;)

Skrevet

Tviler på det er et "stunt", tror heller det er feil informasjon som er ute å går.

Viss det viser seg at det er en EVO2 ut fra ramme nummer, så er den alikevel ikke verdt alt det penger. Er jo nesten umulig å få tak i noe EVO2 deler.

Skrevet

Jeg sendte mail til selger i forrige uke, og har ikke fått noe svar. Det er heller ikke endret noe i annonsen siden da..

Evo II, og alle andre Evo-versjoner samt Cab-versjonen av M3, ble levert med 16", men usikker på om reservehjulet også ble "oppgradert". Tror det ble levert 15" i alle biler, men det er jeg ikke 100 % sikker på.

Edit; Evo-deler skaffer jo jeg.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...