oxygaxe Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Hei, Lurer på om det er noen vesentlige forskjeller på selve karosseriet på preface og facelift? Da tenker jeg ikke på motor og det elektriske og andre demonterbare ting. bare kun selve forskjellene på karosseri. Sfeks: preface og facelift har forskjellige baklykter, men er det bare lyktene som er foskjellige eller er det anne innfesting evt større hull for baklykter? Er det evt andre karosserideler som ikke passer?
ehrnst Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 bakskjermer, bakplate er forskjellig. Samme med front (dette flyttes lett over)
FTE Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Baklyktene på facelift er større og passer ikke inn i preface bakplate. Ellers er det som ehrnst sier, frontplate, fangere, bakplate og skjermer bak.
Jørgen Lie Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 viewtopic.php?f=9&t=164525 Der står d en del
oxygaxe Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Takker, da har jeg fått svarene jeg trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå