Gå til innhold

Kjenner til/erfaringer med CARPARTS PER?

stigln
 Share

Anbefalte innlegg

Først må jeg ta Per litt i forsvar. Det er ikke lett å få best lakkresultater når prisene er så pressa ned. Sånne taiwan deler er langt fra ferdig grunnede når man får de, det må småsparkles og pusses ganske godt. Bare startprisen på lakk er jo 1500. Så de prisene han gir er greie de. Tilsvarende det, det koster på GS med litt rabatter.

Nå er det er sagt så har jeg opplevd rimelig ræva service fra den fyren. Og å dra på ferie når man har uferdig business er karakterløst og DÅRLIG, men noen svindler har han vist seg at han ikke er.

Har jobbet såpass lenge med salg at jeg vet at kunden er alfa omega. Man blir aldri stor ved å behandle kunder som om det var selgeren som var kunden.

Alt i alt så har han alltid gjort opp for seg når jeg har handlet av han, så ikke noe tull der.. Og lakkresultatene har vært fine de. Men handler ALT fra GS heretter.. ALT! Har lært! Nok apekatthandel fra sørlandet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg ta Per litt i forsvar. Det er ikke lett å få best lakkresultater når prisene er så pressa ned. Sånne taiwan deler er langt fra ferdig grunnede når man får de, det må småsparkles og pusses ganske godt. Bare startprisen på lakk er jo 1500. Så de prisene han gir er greie de. Tilsvarende det, det koster på GS med litt rabatter.

Nå er det er sagt så har jeg opplevd rimelig ræva service fra den fyren. Og å dra på ferie når man har uferdig business er karakterløst og DÅRLIG, men noen svindler har han vist seg at han ikke er.

Har jobbet såpass lenge med salg at jeg vet at kunden er alfa omega. Man blir aldri stor ved å behandle kunder som om det var selgeren som var kunden.

Alt i alt så har han alltid gjort opp for seg når jeg har handlet av han, så ikke noe tull der.. Og lakkresultatene har vært fine de. Men handler ALT fra GS heretter.. ALT! Har lært! Nok apekatthandel fra sørlandet nå.

Det er alltid litt delte erfaringer,men sånn er det.

Her snakker vi ikke taiwan deler med dårlig finish,her snakker vioriginal M styling! og i vicky sitt tilfelle så er det også originalt det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi ikke taiwan deler med dårlig finish,her snakker vioriginal M styling! og i vicky sitt tilfelle så er det også originalt det er snakk om.

Hvordan vet du at det original m styling hvis du ikke klarer å montere det selv engang? (ikke for å være arrogant, men har du sett BMW motorsport "stempelet" på innsiden av fangeren?) Det er jo dønn likt! Det er påfallende likt!

Hvis det er originalt og ubrukt selvsagt, så kan du gange prisen du fikk med 2.

Per Magne Stensland får delene sine fra et tysk firma som heter Carparts-Online

http://www.carparts-online.de/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAH! Ja jøss,det der var originaldeler gitt! :lol:

Holder med deg i Taiwan-påstanden jeg,selv om det likegjerne kan være støpt i en bakgård i Tyskland.

Ikke ett sted påstås det at det er originalt,bare at det har original passform.

Skulle ønske folk som hadde såpass nye og dyre biler som E60 også tok seg råd til ekte varer når de skal "style" dem. Må du kjøpe sånn drit som det der,burde du ikke tatt steget opp fra E39,men spart penger et par år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske god kvalitet på kopifangerne nå så dersom man ikke er utrolig nostalgisk så er det like greit å kjøpe kopi hos f.eks gs. Kopi er ikke som det var før.

På en org M5 må det være originalt og glassfiber og alt det der. Men på alt annet så er det same plastic shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk litt fort i svingene. Skulle stå at hvis man bytter på en org M5 så må man ha originalt. Det er litt følelse inne i bildet også. Men på alt annet så synes jeg kopi fungerer greit. PP plast er vel best, men ABS duger jo det og. Men ikke like bra. Glassfiber fangere fra f.eks Miga tuning og bs bildeler er billige ikke uten grunn (mangler ofte innvendige fester etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det original m styling hvis du ikke klarer å montere det selv engang? (ikke for å være arrogant, men har du sett BMW motorsport "stempelet" på innsiden av fangeren?) Det er jo dønn likt! Det er påfallende likt!

Hvis det er originalt og ubrukt selvsagt, så kan du gange prisen du fikk med 2.

Per Magne Stensland får delene sine fra et tysk firma som heter Carparts-Online

http://www.carparts-online.de/

Først og fremst så har jeg ikke prøvd å montere det selv,har ikke sagt at jeg ikke får det til!!! Jeg vil ikke montere det selv fordi jeg vet at man må kappe litt i plasten på innerskjermen når man monterer fangerene og det har jeg lite lyst til å gjøre selv! Dette vet jeg da min lokale BMW forhandler sa det til meg da jeg var hos de og fikk pris på kit+lakk+mont!

For det andre så har Percarparts sagt til meg på mail at det er originale deler fra BMW, hvis det ikke er tilfelle så lyger han meg rett opp i trynet og er den drittsekken jeg har fått inntrykk av at han er!

Nei har ikke sett det han selger! Prisen jeg fikk hos han var 12500 for M pakken. Gs selger det for 16500kr og det er Originalt! Så den doble prisen du snakker om hvem er den hos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12500 er jo ran hvis det ikke er originalt. Er det uorg skal det koste maks 10 000 etter min mening (noe det er stor sjans for at det ikke er)

369 euro: her har du støtfangeren foran

http://www.carparts-online.de/shop/Teil ... :6299.html

320 euro: her har du fangeren bak

http://www.carparts-online.de/shop/Teil ... :6262.html

162 euro: sideskjørt

http://www.carparts-online.de/shop/Teil ... :5921.html

totalt = 851 euro = 6808 kr

Da har Per en fortjeneste på 5692 for det settet + evnt ekstra betaling for montering/frakt. Nå har han sikkert også fraktutgifter fra Tyskland, diesel til trailer eller noe sånt. Men han har sikkert også gode rabatter hos de han er "forhandler for"

Jeg sjekket skattelistene en gang det tok lang tid før jeg hørte noe fra Per og da ble jeg litt skremt ettersom det var småpenger han hadde rapportert at han tjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12500 er jo ran hvis det ikke er originalt. Er det uorg skal det koste maks 10 000 etter min mening (noe det er stor sjans for at det ikke er)

369 euro: her har du støtfangeren foran

http://www.carparts-online.de/shop/Teil ... :6299.html

320 euro: her har du fangeren bak

http://www.carparts-online.de/shop/Teil ... :6262.html

162 euro: sideskjørt

http://www.carparts-online.de/shop/Teil ... :5921.html

totalt = 851 euro = 6808 kr

Da har Per en fortjeneste på 5692 for det settet + evnt ekstra betaling for montering/frakt. Nå har han sikkert også fraktutgifter fra Tyskland, diesel til trailer eller noe sånt. Men han har sikkert også gode rabatter hos de han er "forhandler for"

Jeg sjekket skattelistene en gang det tok lang tid før jeg hørte noe fra Per og da ble jeg litt skremt ettersom det var småpenger han hadde rapportert at han tjente.

Det er tydelig lett å se at han lyger oss huden full. Leste igjennom mailene jeg har skrevet med han og der står det at det er originale deler. Noe som jeg tviler sterkt på nå!!

Har nå fått en god pris hos GS på 13500 så hvis jeg kjøper Mpakke så blir det derfra.

Men takker så mye for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update...

Har som tidligere nevnt, registrert sak hos forbrukerrådet og anmeldt han til politiet. Har også vekslet par mail med skatteetaten. Venter nå på svaret hans til forbrukerrådet. For også se hva politiet gjør med saken.

Jeg gjør dette fordi jeg er irritert, hadde jeg vært sint så hadde han kjent det på kroppen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=995993244

Organisasjonsnummer:

995 993 244

Navn/foretaksnavn:

CARPARTSONLINE Per Magne Stensland

Organisasjonsform:

Enkeltpersonforetak

Forretningsadresse:

Fiboveien 98

4580 LYNGDAL

Kommune:

LYNGDAL

E-postadresse:

carpars@live.no

Mobil:

975 73 321

Telefaks:

Registrert i Enhetsregisteret:

16.10.2010

Innehaver:

Per Magne Stensland

Næringskode®:

45.320 Detaljhandel med deler og utstyr til motorvogner, unntatt motorsykler

Sektorkode:

790 Personlig næringsdrivende

Også registrert i:

Foretaksregisteret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...