kevine30 Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 er brukt ganske mange kr på denne motoren! motoren har gått 6 timer cirka. trur æ ska ha kvitteringa for 80++tusen! pluss at jeg betalte 70 tusen for bilen! har orginal motor med girkasse og eksos med dtm potte ligende hjemme! og masse andre deler! M-teck interiør. short shift. sperre diff. proff valset hjulbuer (automote).justerabrt senkesett godkjent i vognkort. mangler rieger leppa. er et lite rust hull paa hoyre jekk feste fram! det er det helle. og noen bobler rundt soltaket! 1986 modell. skiltene er levert inn for 1 og halvt år, neste eu er i november i år.bilen er ikke kjør bar, må montere nye ledningsnette og justere datasprute, pga at jeg har kjøpt mye bedre verson av data sprut etter jeg var på mapping sist gang! for mere info ring: nr 48156857 sjekke prosjekt tråden for mye mere info og bilder! topp: sveiset planet frest nye ventilseter! polerte ventiler! dette kostet meg cirka 4000kr! blokk-innmat! dreid stemplene (7:9:1 til 8:0:1 komp. nye stempel ringer! planet honet O-ring alle lager, pakninger nytt! dette kostet meg over 6000kr dette som er gjort med motoren, er med på kjøpe! *grenrør 2000kr *intercooler: 1500kr * komplett rør til intercooler 1000kr *besintrykk regulator 500kr *blow off 500kr *orginal topp pakning bare litt tykkere. +0,3mm 400kr *ARP bolter. 2300 svensk kr. ppf *680 dyser. 4200 svenske kr! ppf *ny vannpumpe 350kr *m21 olje pumpe høyere olje trykk 30%mere! 1500kr *1 walbro pumper 1200 svenske kr ppf. *sachs clutch 4pucks 1400 svenske kr. ppf *sachs trykk plate 618: 3100 svenske kr. ppf *z45 turbo kam: 4000svenske kr. ppf *gjuten vippearm:3500 svenske kr. ppf! *stage 2 ventilfjære: 2400 svensk kr. ppf * nuke kamdrev 1500kr ppf *aluminiums radiator fra ksr 2000kr! * turbo T4 Vband med 360% lager, som holder bra: 4000kr * wastgate 800kr *++++ mye annet ! kvitteringer fra koed for over 5000kr! røstfritt eksos med simons lyddemper og røstfrie V-band klemer 3500kr! er med Ms1 v/3 med 3 coil drivere for 6 cyl wasterpark som skal være ganske brukbart. verdi av 6000kr + ledningsmatte nytt! ford mondeo v6 coil 1000kr! har kvitteringer på alt i en perm pluss jeg brukte 10000kr på mapping,pga at dette ble saa dyrt er at vi holdt paa med den i 2 dager! for gammle sprute var heilt mongolid! neste gang blir det ikke halve prisen en gang, trenger ny mapping igjen da! Go for 400hjul HK er nye baklykter etter dette bilde, bilde av dette er lengre oppe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 kan selges for 70 tusen VED hurtig avgjørelse! pga muligens kjøp av ny familie bil! deler for mye mere en dette. pluss det er med orginal motor for den som vil ha det! ring 48156857 evt bytte i ny bil? ny 5 serie! helst diesel. BILLIG! potensial for mange HK her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 fredags bump. billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hvor mye gir du i mellom? viewtopic.php?f=6&t=160757url Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 fin bil km stand? forlanger for denne du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 201000km. Påkostet mye (over 70000kr i år) og i meget god stand. Har ikke tenkt så mye på pris da jeg i utgangspunktet ikke har hatt planer om å selge. Felgene på bildene er byttet ut med skrudde BBS RK II i 8,5 og 10x18. Men de er for tiden under oppussing. Vinterhjul er nettopp innkjøpt. BBS LM kopi i 9x18 rundt hele med continental piggfri. Du får evt gi meg bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 har du noen bilder med de felgene? veit ikke æ 120000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Har ikke bilde med BBS RK dessværre. Kunne kanskje tenkt meg litt mer, men du har i hvert fall ikke gitt meg noe skambud, noe jeg setter pris på. Litt fristet til å kanskje gjøre en handel med deg, men da får jeg et lite problem. Trenger en skikkelig bil i desember for langkjøring, og da får jeg ikke så lang tid til å finne noe brukbart. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 de felgene blir det også med gull senter? var ganske fint med det! finn vell alltids en bruksbil:)? er denne chipet? evt hvor mye hk og nm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 De er ikke med gull senter, men kan godt bli det. Senterene ligger hos lakkereren nå og venter på lakk. Ikke for sent enda med valgfri farge... Den er chippet om du vil kalle det det. ca 200hk og 420Nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 De er ikke med gull senter, men kan godt bli det. Senterene ligger hos lakkereren nå og venter på lakk. Ikke for sent enda med valgfri farge...Den er chippet om du vil kalle det det. ca 200hk og 420Nm. det passa ganske bra med gull senter:) er vell lit drag i den da:) ? intresse fra min side:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Ja, fint med gull senter! Den går vel neppe så bra som E30'n din når den er i toppform, men synes den fungerer veldig fint til daglig kjøring. Ingen irritasjonsmomenter pga treg bil ved motbakke, ved trekk av tilhenger eller ved forbikjøring. Selv kunne jeg egentlig ikke tenkt meg noen bedre bil. Det er definitivt den beste bilen jeg har hatt, og uansett og jeg får din E30 som sikkert er rask, og om jeg får godt med penger i mellom vil jeg savne denne bilen fra første sekund. Jeg liker ikke å kvitte meg med den... Men, jeg er også interessert i leketøy! Synd jeg ikke har økonomi til begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2010 bump, må vekk skal kjøpe bruksbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 ingen? har bruksbil på handa, må vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 da kommer det en og ser på bilen te helga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå