asv Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Har fryktelig lyst på alpina front til e36'n min, men synes ikke at det helt er verdt pengene for en original fra koed på denne bilen. Finnes det noen kopier, enten hele fangere eller bare leppa, eller noe som ligner? Gjerne da til en litt mer vennlig pris enn den originale Tar imot alle tips!
Erik89 Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Mener jeg har sett noen på GS eller BSbildeler?
asv Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Har sett begge steder, og finner ingenting.. Men fant en lippe på ebay til en grei penge.. må bare se hvor mye det vil koste å frakte den. Om noen skulle ha brukt liggende som leser dette så er jeg interessert
Erik89 Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 GSbildeler: Varenummer: 00049009 http://nettbutikk.gsbildeler.no/ BSbildeler: Varenr: 166149 http://bsbildeler.no/?pno=166149 Fant ikke på noe annet enn mtech fangeren på BS, men om du leter litt så har de kanskje de også Vurderer selv å kjøpe den på GS for org. fangeren.
Sjøbuse Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 3058,75.- er da ikke så mye for en orginal alpinaleppe. kopiene har somregel ræva passform og i glassfiber. jeg har en orginal til E38 som har vært med i 2 ulykker. og den er helt fin ennå. henger fortsat på bil. så jeg ville nok valgt en orginal. første ulykke. ser leppa er litt vrengt på bildet. men like hel. montert på ny bil. kunn lakk skader på leppa. andre ulykke. ble liten skade på leppa og fangeren er helt knust. leppa er satt på bilen igjen og er så god som ny. hadde det vært en uorginal i glassfiber så hadde nok leppa knust i småbiter i begge ulykkene. og muligens flere ganger også. hender den er nedi bakken på dumper og slik.
asv Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Erik89: Ikke helt hva jeg leter etter det der, dessverre. Mer i retning av denne: http://img165.imageshack.us/img165/3043 ... 043vy3.jpg Sjøbuse: Neida, for all del, ikke så mye det. Men synes bare at det ikke er verdt det til min Om jeg en gang skulle bli eier av en e36 i god stand så skal det nok kjøpes, men sånn foreløbig tror jeg en kopi hadde vert tingen. Eventuelt prøve å finne en brukt en, men tror det er lettere sagt en gjort.
Erik89 Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Det er det nærmeste alpina kopi som jeg vet om ihvertfall ;p
Sjøbuse Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Sjøbuse: Neida, for all del, ikke så mye det. Men synes bare at det ikke er verdt det til min Om jeg en gang skulle bli eier av en e36 i god stand så skal det nok kjøpes, men sånn foreløbig tror jeg en kopi hadde vert tingen. Eventuelt prøve å finne en brukt en, men tror det er lettere sagt en gjort. hva med å kjøpe en orginal og sette på bilen å. for så og ta den av bilen og sette på en E36 i god stand når du kjøper det. da slipper du å kjøpe en til en tusenlapp nå. og en ny til 3 tusen senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå