Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fryktelig lyst på alpina front til e36'n min, men synes ikke at det helt er verdt pengene for en original fra koed på denne bilen. Finnes det noen kopier, enten hele fangere eller bare leppa, eller noe som ligner? Gjerne da til en litt mer vennlig pris enn den originale :)

Tar imot alle tips!

Skrevet

Har sett begge steder, og finner ingenting..

Men fant en lippe på ebay til en grei penge.. må bare se hvor mye det vil koste å frakte den.

Om noen skulle ha brukt liggende som leser dette så er jeg interessert :D

Skrevet

3058,75.- er da ikke så mye for en orginal alpinaleppe. kopiene har somregel ræva passform og i glassfiber. jeg har en orginal til E38 som har vært med i 2 ulykker. og den er helt fin ennå. henger fortsat på bil. så jeg ville nok valgt en orginal.

første ulykke. ser leppa er litt vrengt på bildet. men like hel.

s9lvl18bm387nwm7ipb8.jpg

montert på ny bil. kunn lakk skader på leppa.

bm7ctybnq6n28fpwajid.jpg

andre ulykke. ble liten skade på leppa og fangeren er helt knust.

xd7sxsy7330ry8ut439y.jpg

leppa er satt på bilen igjen og er så god som ny.

hadde det vært en uorginal i glassfiber så hadde nok leppa knust i småbiter i begge ulykkene. og muligens flere ganger også. hender den er nedi bakken på dumper og slik.

Skrevet

Erik89: Ikke helt hva jeg leter etter det der, dessverre. Mer i retning av denne: http://img165.imageshack.us/img165/3043 ... 043vy3.jpg

Sjøbuse: Neida, for all del, ikke så mye det. Men synes bare at det ikke er verdt det til min :P Om jeg en gang skulle bli eier av en e36 i god stand så skal det nok kjøpes, men sånn foreløbig tror jeg en kopi hadde vert tingen.

Eventuelt prøve å finne en brukt en, men tror det er lettere sagt en gjort.

Skrevet

Sjøbuse: Neida, for all del, ikke så mye det. Men synes bare at det ikke er verdt det til min :P Om jeg en gang skulle bli eier av en e36 i god stand så skal det nok kjøpes, men sånn foreløbig tror jeg en kopi hadde vert tingen.

Eventuelt prøve å finne en brukt en, men tror det er lettere sagt en gjort.

hva med å kjøpe en orginal og sette på bilen å. for så og ta den av bilen og sette på en E36 i god stand når du kjøper det. da slipper du å kjøpe en til en tusenlapp nå. og en ny til 3 tusen senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...