Gå til innhold

Ken Block gymkhana 3 del 2

Paal_e34
 Share

Anbefalte innlegg

Etter min mening er en god sjåfør en som kjører aggressivt og fort, Mads Østberg mener jeg er den beste sjåføren, for han angriper noe helt sinnsykt... mens disse linjekjørerne som vinner er jeg ikke så imponert over, selvsagt er Loeb den raskeste og "beste" sånn sett.. men han tør ikke å gå inn på tvers i svinger i 180 slik Mads gjør på smådøla-etappa... med et sjukt oppsett inn i nesten alle svinger.. det kaller jeg en god sjåfør, ikke den aller raskeste, men kjører fort og breit.. det er det som imponerer mest, da har man bilkontroll.

Jeg tror at Loeb både tør og kan kjøre akkurat hvordan han vil, men han vet veldig godt at han kjører mest effektivt uten å gå for breit. Så lenge de driver med rally, så handler det om å komme raskest til mål, og da er det ingen som tjener en krone på å kjøre "kulest", dessverre. Da må de stille opp i andre motorsportgrener.

Men at Mads er en flink fører er det ingen tvil om, og jeg håper absolutt han når langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d eneste jeg hører i hodet mitt er " wooototototototoootottototototoo" liksom

+1 lol :D haha lo godt av den commenten Jørgen!

Hehe, d er jo sant :lol: Rå fyr alle fall ;) Selv om han printer sperra i hodet på folk :applause::mrgreen:

måtte le igjen av den altså :D wooototototot! alle skjønner hva det er liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...