Aalsen Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 320i 2.2 gått 145000. 2001mod svart Link: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23935833 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 d der var vel forholdsvis billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Henne var det billig henne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 høhø, leste 112 i full fart å ikke 121 ! 112 hadde vel kanskje vært en mer høvelig pris.. ikke var den jo gått så alt for langt heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Mulig jeg drar og tar en titt på denne. Han skulle ordne med naf-test. Eneste jeg tenker på er hvor grisekjørt den er? Trygt kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 hva mener du med grisekjøring da?? alle drar nok maks turtall på bilene sine innimellom, om de er mellom 18-30år, sikker flere som er over d som gjør d å.. Om bilen er skikkelig grisekjørt som i hva jeg tenker på grisekjøring så vil nok d merkes både på understell og ellers på bilen, hvordan den er teknisk.. Å lete etter er bil som ikke er "grisekjørt" er mer el mindre bortkastet, for d finner du ikke.. Spørsmålet er bare hvordan den har blitt behandlet etterpå. De finner sikkert ut av ting om han sender den på NAF test, selv om d aldri er noe garanti for at bilen er feilfri.. Bilen er 9år , og har rullet i overkant av 140.ooo km, så noe kan d jo være. E46 hadde en del "Problemer" med forstilling som bærebruer, foringer osv.. Samt at feste til diffen bak har en tendens til å ruste i stykker.. Men ut over det så er vel en E46 like grei å kjøpe som andre biler.. Se også opp for rust og andre skavanker så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Med grisekjørt tenkte jeg på burning, donuts, maks speed i skarpe svinger og slikt. Det å makse turtallet, gi full gass og aksellerere på motorvei og slikt skal disse bilene tåle uansett. Ja, det med "problemer" i forstilling har jeg lest, så jeg spurte om noe i forstillingen var blitt byttet, men det er det ikke. Da tenker jeg at kanskje det må gjøres snart. Men en naf-test vil vel avsløre om foringene, hjulopphenget, disse bærearmene og støttestag og slikt er i bra stand? Samme med rust i bakakslingen og ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Jepp, samme tenker jeg Jaa, vil tro de ser slike ting på en NAF test ja.. De burde alle fall d ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå