325ti Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Hva kan man få for en dønn strøken sådan en. 3mnd' gammel telefon uten et feilslag. åpnet for alle sim kort.
-Erik- Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 16 eller 32? Bror kjøpte en strøken 3gs32 for 3000 i helga =)
-Roger- Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Jeg kan hvertfall by deg 2000 plus frakt hvis det er riktig som Tom sier at de begynner der på finn...
325ti Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Så Leif harald herinne hadde solgt sin for 2900. da tar jeg vell et utgangspunkt der tenker jeg=)
-Roger- Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Ja, da kjøper ikke jeg den hvertfall Ser jo nå på finn at de koster fra 2000 og oppover som Tom sier og da kan man ikke regne med at man får mer. Men selvfølgelig, gjør du det så er det jo fint for deg. Min erfaring er hvertfall at når et objekt ligger til salgs mange plasser samtidig blir den billigste solgt uansett om de andre selgerne mener det er for billig.
325ti Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Ja, da kjøper ikke jeg den hvertfall Ser jo nå på finn at de koster fra 2000 og oppover som Tom sier og da kan man ikke regne med at man får mer. Men selvfølgelig, gjør du det så er det jo fint for deg. Min erfaring er hvertfall at når et objekt ligger til salgs mange plasser samtidig blir den billigste solgt uansett om de andre selgerne mener det er for billig. Gjør et forsøk iallefall;) om ikke får prisen gå ned på driten etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå