rel0ad Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Hei,. har kjøpt meg en ny bensinpumpe http://ksr.as/product_info.php?cPath=49 ... ts_id=1053 noen som har montert en slik`? er det bare plug and play å bytte pumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Er en e36 320, bytter du denne fra under baksete inni bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padrino Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Ja, under baksete på høyre side bak ja. " Lett og montere i BMW E30,E36,E46 ens orginale faster i tankarmaturen ! " Så det er nok bare å ta ut den gamle, og erstatte med denne Må sikkert klype på et par kabelsko eller lodde fast ledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 ok, men nå har det seg sånn att bilen jeg har kjøpt var uten pumpe, skal denne pumpa ligge neddi tanken? altså med bensin over pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 ok, men nå har det seg sånn att bilen jeg har kjøpt var uten pumpe, skal denne pumpa ligge neddi tanken? altså med bensin over pumpa? Den skal festes i tankarmaturet... Så har du kjøpt bil uten bensinpumpe, er det stor fare for at den mangler. Har en defekt pumpe liggende en plass her med tankarmatur på.. Ta opp baksete som nevnt, og sjekk på høyre side der.., sitter det noe? Eller ser du rett ned i tanken? Slik ser pumpe med tankarmatur ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 ok, men nå har det seg sånn att bilen jeg har kjøpt var uten pumpe, skal denne pumpa ligge neddi tanken? altså med bensin over pumpa? Den skal festes i tankarmaturet... Så har du kjøpt bil uten bensinpumpe, er det stor fare for at den mangler. Har en defekt pumpe liggende en plass her med tankarmatur på.. Ta opp baksete som nevnt, og sjekk på høyre side der.., sitter det noe? Eller ser du rett ned i tanken? Slik ser pumpe med tankarmatur ut: hva skal du ha for armaturen da? og evt får du sendt den i morgen? for jeg skal reise tre timer hjem til min mor for å montere til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå