///MPower Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 har du noe eller vet om noe? eisenmann, supersprint er av interesse. pm hvis du vet om noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
endre88 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 kjør ut til svendsen eksos i åsane. han bygget for meg og det ble dritt bra. og ikke minst biligere enn allt det anndre pisset som di bruker en 1-2 mnd og skaffe Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MPower Posted September 16, 2010 Author Share Posted September 16, 2010 pris ca på og få laget då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
endre88 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 off nei det husker eg ikke. ta bare og ring han så mekker han e god pris til deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW_Racing Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Schmidmann har jo eisenmann til 540. Jeg har det på min + vekk med kat'ene. alt i alt ble det 17 000 ,- Men da slapp jeg gjør noe selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
endre88 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 hehe dyrt. og det me cat på disse motorene hmm e bare og la di vere ellers må du lage en motstand på bakeste lamdamålerene ellers går den i nød modus. svensen lagger det biligere enn 17k. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW_Racing Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 HJeg har ikke hatt noe problem med at den går i nødmodus. Lamdane er jo montert inn i de nye rørene som ble satt på. Funker 100 % hos meg. Nå leverte jeg inn bilen hos Kvål i stavanger for de som kjenner til de. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts