olsensheep Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 takk for tips å råd om ikke jeg får det jeg vill ha for den beholder jeg . bilen er foresten første gangs reg i norge 96. men, hus bytte er å intresangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Ingen problem å få godkjent da! Flere som har fått invilga søknaden sin til å bygge om fra 316 til m50b25 f.eks. Bare vekta holder seg innenfor grensene, oppgradere bremser og sånt..... altså nå blir jeg nesten litt lei. for har tidligere spurt her om det er mulig å få godkjent en 318 med 320! (m20b20) å da har jeg fått som svar at det kan jeg bare glemme å at jeg burde drite i hele greia osv. men går det plutselig nå da? sorry for at jeg spør om dette i salgs meldingen din btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Det har nok gått hele tiden det Ligger en tråd om det på teknisk tror jeg om godkjenningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Felga kan du sende til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 har muligens en e36 320 sedan om det er intressant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå