Gå til innhold

M5 interiør, nuke vakuumrail, hatthylle med gardin

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

bud: 2500,- for setene og døepanelene så kan jeg hente det :=) Bor i trondheim så...

Litt drygt og selge det for 7 når du finner interiør til 3-4 tusn som er i mye bedre stand på finn...

Skrevet
bud: 2500,- for setene og døepanelene så kan jeg hente det :=) Bor i trondheim så...

Litt drygt og selge det for 7 når du finner interiør til 3-4 tusn som er i mye bedre stand på finn...

hei, kan du legge ved en link til komplett m5 interiør i bra stand til 3-4000?

Skrevet

Fatter ikke folk her innpå.. Visst dere finner et interiør dere mener er bedre på finn så til helvette kjøp det der og ikke plag selgere her inne på forumene med å linke hit og dit og krev lavere pris fordi noen andre selger billigere.. Jeg vet iallefall at i mine annonser vet jeg hva jeg skal ha ellers skriver jeg bud.. det som er pris på er ikke diskutabelet. Sorry for of topic her Anders.. blir bare så iritert!

Skrevet

Så vidt jeg kan se er vel ikke det der engang sportsseter? Ikke er taket med, ikke midtkonsoll, ikka nakkestøtter bak, ikke m5 belter. Å det koster 4500,-. Jeg synes ikke 7000,- er så ille da når du får med disse tingene, og det faktisk kommer fra M5...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...