RR Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Dette blir en av de siste treffene for året med MYYYYYE rått å se på ! http://www.tv2underholdning.no/broom/de ... 91337.html Kommer du ? www.trackday.no
Dirty Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Tja det hadde kanskje vært noe. er det sporkjøring eller drifting det går mest i ?
S.Arnesen Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 med det pvc duk tullet som har kommet nå så gidder ikke vi og dra å kjøre.... Blir vel muligens en tur for å se på...
RR Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 Vi får også besøk av Yokohama Motorsport som legger om hjul og de har også hjul for salg Har du noen ønsker kan du ta kontakt med kenneth på mob 91886220 ,Han har også pent brukte STCC hjul til salgs 17" fra 400,- som han tar med seg Ta kontakt da han har mye rart til en hyggelig penge ! Vi ses på rudskogen lørdag 18/9
Magnus M Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Disse STCC hjulene, er det hardbarka slicks eller er det mønster i dem så dem kan brukes uten å få noe problem på trackday`s o.l ?
RR Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Disse STCC hjulene, er det hardbarka slicks eller er det mønster i dem så dem kan brukes uten å få noe problem på trackday`s o.l ? Hei Dette er slicks Sykt gøy å kjøre på ,man bør jo ha bur mm grunnet sikkerhets messige årsaker Dette er hjul som kun er ment for race å ikke gate kjøring
RR Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 www.broom.no Du kan også sjekke været for helgen her : www.yr.no
RR Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Bla bla sikkert. Så du som moderator synnes det er greit å annonsere i min tråd om andre ting ? Hvorfor ikke starte en egen tråd en å ødelege min å meningen med mitt budskap Jævla Tullig!
E36Cab1 Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Får håpe dere blir heldigere med været på skogen enn Gatebil var forrige helg.
RR Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 http://pent.no/vaer.aspx?sted=Rudskogen Motorsenter&lat=59.37&lon=11.26&m=162
Morstan Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Jeg kommer og titter litt:-D men er alene så håper det er noen snakke glade mennesker der, for gørr kjedelig å vasse rundt der alene:-P se om jeg ikke får med meg noen:-D
mAZE Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Så du som moderator synnes det er greit å annonsere i min tråd om andre ting ? Hvorfor ikke starte en egen tråd en å ødelege min å meningen med mitt budskap Jævla Tullig! Det var da voldsomt til temperemang. Så da får jeg bare fjerne innlegget mitt. Skal ikke mye til her skjønner jeg. Men ha en fortsatt fortreffelig helg.
milhouse Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 jeg skal en tur i morgen på rudskogen med dere. Skal da ha med egen bil på banen også. Må jeg kjøpe meg en duk da?
S.Arnesen Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 jeg skal en tur i morgen på rudskogen med dere. Skal da ha med egen bil på banen også. Må jeg kjøpe meg en duk da? Det var bare 1 av 5 biler som hadde duk. om det var så mange engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå