Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en krasj så skal je selge bilen som dele bil eller i deler

det er en 320 som er satt inn 325 motor i, er getrag 260 kasse i den såvidt meg bekjent, pga plass mangel å tidsmangel til å skru den fraværandre vil jeg bli kvitt den hel!

Litt info

325 motor nyoverhalt topp (dvs; bytta ventiltetninger slipt ventiler bytta toppakning)

er også ny fordeler,coil, rotor. motorn suger litt falskluft men tror jeg har glemt en pakning på innsuget så bare å demontere å finne ut hva å skru sammen igjen, har kjørt frem å tellbake tell jobb 2 dager før jeg krasja bilen så motorn har ikke gått langt etter overhaling maks 100km!

getrag 260 girkasse

momoratt

Oljetrykk og temp følere med målere inni bilen sitter der

er åpen diff i bakstillinga, seff skiver bak, å 51 mm fjerbein forran!

det er den bilen uten panser og sjermer, se i linken i signaturn min for noen fler bilder. spm sendes pr pm helst

sznczxwqzbi9yidr3vit.jpg

lomermnykpymogw90j3f.jpg

761cihcm2sapssurx1y3.jpg

i1t6t8y6n0oh8fztcwbm.jpg

faqptakmd8anujhtenas.jpg

867eebprj81h8q0o4ua7.jpg

kunne tenkt meg 6000 for hele saken vis noen kommer å hentern, vis ingen kommer så må je demonteren å selgen i deler etterhvert!

bilen er trillbar, men må lufte bremser for å ha bremser på den, og det er ikke panser sjermer eller noe forran så henger er nok tingen for å henten.

mvh

• 2 weeks later...
Skrevet

BUMP

har Masse interesse på bilen i div deler, men vil gjerne bli kvitt den hel!!! den er trillbar å kan hentes mot slutten av uka, vis ingen melder interesse så begynner jeg å plukke deler innen 2 uker!

Skrevet

Skiltene er levert inn og makulert, den skulle vært på eu nå i august, vil tro det er litt jobb med den i og med at jeg har tatt de gode delene over på min nye bil for å få den godkjent.

mvh

Skrevet

ser ut som det er facelift utifra det jeg kan se av kjølesystemet, er veldig intressert i bilen, må bare høre med en kompis om han får lånt seg en trekk bil, så du kan regne med og høre fra meg imorgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...