Vikingen Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 Etter en krasj så skal je selge bilen som dele bil eller i deler det er en 320 som er satt inn 325 motor i, er getrag 260 kasse i den såvidt meg bekjent, pga plass mangel å tidsmangel til å skru den fraværandre vil jeg bli kvitt den hel! Litt info 325 motor nyoverhalt topp (dvs; bytta ventiltetninger slipt ventiler bytta toppakning) er også ny fordeler,coil, rotor. motorn suger litt falskluft men tror jeg har glemt en pakning på innsuget så bare å demontere å finne ut hva å skru sammen igjen, har kjørt frem å tellbake tell jobb 2 dager før jeg krasja bilen så motorn har ikke gått langt etter overhaling maks 100km! getrag 260 girkasse momoratt Oljetrykk og temp følere med målere inni bilen sitter der er åpen diff i bakstillinga, seff skiver bak, å 51 mm fjerbein forran! det er den bilen uten panser og sjermer, se i linken i signaturn min for noen fler bilder. spm sendes pr pm helst kunne tenkt meg 6000 for hele saken vis noen kommer å hentern, vis ingen kommer så må je demonteren å selgen i deler etterhvert! bilen er trillbar, men må lufte bremser for å ha bremser på den, og det er ikke panser sjermer eller noe forran så henger er nok tingen for å henten. mvh
Vikingen Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 bilen står i høvik/bærum området, hakke plass her så den står hos farmor å farfar hehe:P
Vikingen Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 BUMP har Masse interesse på bilen i div deler, men vil gjerne bli kvitt den hel!!! den er trillbar å kan hentes mot slutten av uka, vis ingen melder interesse så begynner jeg å plukke deler innen 2 uker!
Glenn-Andre Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 hvordan er det å få skilt på denne ? kun lufting av bremser og få tak i front som trengs får å kjøre med den ?
Vikingen Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Skiltene er levert inn og makulert, den skulle vært på eu nå i august, vil tro det er litt jobb med den i og med at jeg har tatt de gode delene over på min nye bil for å få den godkjent. mvh
Vikingen Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 885 topp så vil tro det , vis det er en rask måte å sjekke så kan je gjøre det
Tommy91 Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 ser ut som det er facelift utifra det jeg kan se av kjølesystemet, er veldig intressert i bilen, må bare høre med en kompis om han får lånt seg en trekk bil, så du kan regne med og høre fra meg imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå