Gå til innhold

Merkelig problem med 325 e46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom i kveld heim frå 7 vekers tur frå sjø, og fingrene kriblet så enormt for å prøve BMW'en før eg skulle gå å legge meg. Bilen har ikkje blitt starta eller noko på desse 7 vekene, så eg var spent når eg låste opp, satte meg i setet og putta nøkkelen i tenningslåsen. Eg satt å holdt i nøkkelen i tenningslåsen i nokon sekund bare for å tenke på om bilen virkelig starta eller ikkje. [-o< Eg vreid om nøkkelen og...... bilen STARTA AKKURAT like godt som om den hadde vore brukt bare nokon timer i forrvegen!!! :D Kunne ikkje høre ein einaste ulyd frå bilen.. bare den herlige 6'er lyden som bromler grovt bak i effektanlegget mitt. Eg lot bilen gå på tomgang i ca eit minutt til turtallet senket seg, så satte eg SMG-kassa i 1'ste gear og ga forsiktig gass, og bilen begynte å trille. Kjørte så opp på hovedvegen og holdt fartsgrensa (50 km/t), etter 4 km så blir det 80 sone, gasser så lidt hardere opp til... ehh... 80? :P men pressa ikkje motoren hardt fordi den ikkje hadde komt opp i normalt driftstemperatur enda. Etter nokon kilometer til så svinga eg av og snudde, men når eg tok av frå krysset igjen, så ville eg sjekke goddraget i bilen :mrgreen: Eg gjorde så, og når eg roa ned turtallet igjen, så kom plutselig batterilampa opp på dashbordet.... Ka F....!??!?!?!? Kva skjedde nå? har dynamoreima røket?

Eg fortsette å kjøre i rolig tempo eit stykke for å sjå om den forsvant, men det gjorde den ikkje. Så når eg skulle bremse ned, så lyste plutselig opp lyset for ABS, varsel for slitte bremser og antispinn opp i dashen.

"Heeeeeeelv......!!!!!! alle desse lysa ilag i dashen ser meget dyrt ut" tenkte eg da.

Eg kjørte så heim, ikkje mange kilometerane, eg kunne ikkje sjå om lyset blei dårligare.

Har parkert bilen nå, men sidan det nå er mørkt ute, så orker eg ikkje å stikke hodet ned under panseret for å sjå. Drøyer det helder til i morgatidleg. Eg har tross alt våre 7 veker på sjø som maskinist. Og for då å komme rett heim til skruing var ikkje noko eg såg føre meg :evil:

Men er det nokon som kan ha peiling på kva som er problemet her? kan dynamoreima ha noko med at ABS og antispinn begynte å lyse? Servoen funka fortsatt, det er vel samme reima kansje?

Skal sjekke bilen for feilkoder når eg står opp....

God natt!!!!!!!

Skrevet

Høres ut som om du har noe problem med dynamoen. Ikke uvanlig at varsel for ABS og antispinn kommer inn da disse systemene ikke er operativ når det begynner å bli lite strøm på batteriet.

Skrevet

Har nå hatt meg ei lita økt på bilen og skrudt ut dynamoen.

Ser ut som om det er mykje slitasjespor der børstene går, og børstene ser vel heilt utslitne ut?

Det ytterste slitasjesporet på akslingen har gaske dype riller i seg i tillegg, men det ser ikkje ut som om børstene har samme rillene :?: Innerste slitasjesporet er ikkje så dypt, men her virker det som om det er meir slitasje på børsten.

Må vel til med ny dynamo her vel? Er vel ikkje vits å bare skifte børstene og skrue sammen?

Her er eit par bilder:

r7iqbq5jtw2z25y8bjo9.jpg

tmvog8ckuhyakkxlf691.jpg

Skrevet

hadde den feilen på min e46 320i. Men det var en abs-føler som tok kvelden sakte men sikkert, så av og til tente alle de samme lampene som du nevner, så forsvant de, og kom til bak konstant, byttet føler og alt var bare vellstand

Skrevet

Høres veldig rart ut med batterilampe som lyser ved feil på sensor.

Uansett.. Du kan spinne den rundt mens du filer med sporene. Blir de flate blanke og fine er det bare å prøve igjen (evt. bytte børster skader ikke). Om de ikke blir bra eller du ser det er tomt så er det bare å bytte. Jeg vil tro disse kan bli bra.

Har fått en følelse av at biler som står litt, spesielt hvis det er litt fuktig, kan få disse feilene på dynamo. Lykke til

Skrevet

Nei, noko sensorproblem er det nok ikkje. Dei begynte å lyse etter en liten stund, når det begynte å bli dårleg spenning. Men muligens batteriet begynner å bli dårleg også, for å få bilen heim, så måtte eg kjøre den sjøl, og bare etter rundt 8 minutt var det så lav spenning på at SMG-kassa gjekk ut av gear, så klart 100 meter heimenifra. To minutt seinare begynte motoren å jage og til slutt stoppa den. Da måtte eg skubbe den inn på parkeringsplassen. For å få bilen inn i garasja, så ladda eg opp batteriet ein times tid og starta bilen, den starta heilt fint igjen og kjørte heilt normalt inn i garasja.

Eg har uansett nå kjøpt meg ein ny dynamo frå Koed, så eg får håpe den kjem fort. Den var vensentlig billigare enn 6700 kroner som BMW i Ålesund skulle ha for ein byttedynamo.

Om eg skulle filt ned slitespora i ringane, så trur eg det hadde blitt så lite gods igjen at børstane ville komt inn på akslingen "rimelig" fort.

Så får vi bere håpe på at det er dynamoen som er problemet, ellers vil nok denne tråden bli noko lengre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...