Lyktestolpe Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Noen som vet hvordan jeg får fjernet gasspedalen fra E46? Skal montere "gasspedal-plate" over pedalen, så må til med skruer. Umulig så lenge den sitter fast. Noen som kan hjelpe?
Lyktestolpe Skrevet September 18, 2010 Forfatter Skrevet September 18, 2010 Er det ingen som har en anelse? Vil ikke røske for hardt, heller.
Lyktestolpe Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 INGEN som har rotet med dette før meg?
Rabies Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Det er ikke umulig å skru fast pedalsettet uten å løsne pedalen. Noe jævla knot men ikke umulig Vet ikke om det er likt på E46 som E36 men det jeg gjorde på E36'ene mine var ganske enkelt å vippe toppen av pedalen til siden. (Mulig det sitter en slags klips der som må løsnes, men det ser du. Så sitter det en liten klips-sak i bunnen (inn mot torpedoveggen. Denne vipper du inn mot pedalen og lirker den løs
Deep Dish Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Her: http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=320518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå