winchester Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Ramsen, hvor mye kom StripAll middelet på? Kjøpte du pulverform eller ferdig blandet? Hvor mange liter?
Ramsen Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Ramsen, hvor mye kom StripAll middelet på? Kjøpte du pulverform eller ferdig blandet? Hvor mange liter? Kjøpte 30 kg med pulver, dette holder til 150 liter Betalte 1850,- ink mva..
Ramsen Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Ah, såpass mye du kjøpte, hehe Må ha so det holder
Ken! Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Bilde av begge bilane eg har no Råe biler du har!
-Roger- Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Jeg savner denne E30'n kan du si... Kjøper den tilbake av deg om et par år
Ramsen Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Jeg savner denne E30'n kan du si... Kjøper den tilbake av deg om et par år Kommer ikke til å selge den med det første trur eg Men veit aldri korti man blir leide av den..
mAZE Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 Se her ja.. Endelig noen som tar tak i denne bilen og gjør den bra. Hadde den innom gårdsplassen ei lita stund jeg også i 2008.
Rovderacing Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 kor det går ditte her.. ej veit om litt updates
Ramsen Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Har kjøpt nytt interiør til bilen for noen veker sida Meget strøkent M3 sport interiør, trur dette blir bra..
Ramsen Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Har ikke vore so mye aktivitet på bilen den siste tida.. Men fant mye meir rust eller ka eg hadde trudd som var der.. Men alt dette er reparert, å bilen har fått seg nye lakk So har vinteren på å få den i sammen igjen.. sopass eg kan komme meg på treff neste år Her er noen bilder tatt idag:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå