burnout18 Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 har blitt ordnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Ingen som vet hva dette kan være altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Jeg har også dette problemet på min E30 325. Min rister i hele 1. gir og 2. gir ifra ca 3 tusen rpm. Vet ikke hva det er, men høres ut som om det kommer ifra høyresiden bak. Håper vi finner ut ha dette er, for det er veldig irriterende å kjøre med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 ikke ødlagte kryss på stikkaksler, mellomaksel, mellomaksellager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 hadde lignende problem på min e36, da var det hardy koblingen som var dårlig/ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endres Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Jeg har ny hardykopling på min, så den er utelukket. Kan det ikke være noe inne i diffen som gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Opphenget til mellomaksling da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå