Reset Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 som topic, er det noen som har prøvd den vegregistrerte KTM ATV? Har "bestilt" meg prøvetur på en slik en! bør jeg være forberedt på det værste?
mrmpower Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 525? den skal være helt rå og kjøre sykt drag fra 0-til slutt, har ikke prøvd selv, men en kompis har, var helt sykt sa han har forøvrig en yfz 450 med mods selv han kjører en suzuki 450 med efekt potte injection osv, den går sykt den og, men ktm skulle være en værsting
Reset Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Er den som står "utstilt" på Hatle motor jeg skal prøve ;p er ikke helt sikker på om det er 525 jeg? Gikk bare inn og spurte om å få prøve, så sa han at jeg må komme tilbake med hjelm og kjøreutstyr ;p er vist mange som har kjørt irundt med dem
mrmpower Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 nå ble jeg usikker vet ikke om de regbare er 450 og vanli "cross" er 525?? har sett den ktm`en ute noen ganger ja når skal du prøve da? *EDIT.. driver vell og tuller med hodet mitt nå, får vell begge regbare??
-Lasse- Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 Jeg hadde en 525 som jeg solgte for noen måneder siden. Har hatt flere firhjulinger, men ktm er helt klart av ypperste klasse... Helt fantastisk sterk motor. Skikkelig bakhjulsmaskin
Reset Skrevet September 18, 2010 Forfatter Skrevet September 18, 2010 nå ble jeg usikker vet ikke om de regbare er 450 og vanli "cross" er 525?? har sett den ktm`en ute noen ganger ja når skal du prøve da? *EDIT.. driver vell og tuller med hodet mitt nå, får vell begge regbare?? Vet ikke helt når jeg skal prøve, må skaffe meg kjøreutstyr først ;p
Anbefalte innlegg