Jørgen Lie Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Da har jeg ENDELIG klart å finne en bil som jeg var fornøyd med! Har i en lengre tid leta intensivt etter bil, der kriteriene var klare. Det har tatt meg ca 3mnd å finne den rette Jeg skulle ha meg E91 320d, den skulle IKKE være svart, eller grå, da jeg synes d blir litt for "vanlig". M-sport pakken var en nødvendighet, og utstyrsnivå inne i bilen skulle være relativt høyt. Den 15.sept, like før midnatt dukket d opp en bil som var akkurat etter mine kriterier. Sende fyren en sms å spurte når jeg kunne ta kontakt, og ringte han tilbake 10.00 dagen etter. Etter en fin samtale med tidligere eier bestilte jeg flybilletten nedover til Stavanger. I går starta dagen 05.15, fly fra Kristiansund til Gardermoen, og videre fra Gardermoen til Sola flyplass. Der møtte jeg eieren av bilen, og allerede ved første øyekast på bilen hadde jeg bestemt med at denne skulle jeg kjøre hjem! Kjørte hjem til han, skrev kontrakt og starta på turen oppover kl 10.50 i går. Vestlandet er preget av trange veier, dårlig veistandard, og en haug med ferger. Så her var d bare å ta tiden til hjelp! kl 24.00 i natt var jeg endelig kommet meg til Kristiansund! Her kommer noen få bilder, av en uvaska bil, men skal få tatt flere bilder når jeg kommer hjem snart På Første ferga hadde jeg et hyggelig møte med en ny M3 også. Kommer bilder av denne senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Gratulerer med ny bil! Ser pen ut! Hva er planer for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Gratulerer med ny bmw! Regner med du skal gå til innkjøp av noen uber-kule felger snart? og senke? eller skal du holde den original? Liste over utstyr? interiørbilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Flott tralle og riktig valg av farge. Er pen i Lemans blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Pen bil Takk, meeget fornøyd Gratulerer med ny bil! Ser pen ut! Hva er planer for denne? Planer å planer, har jo litt da, men ikke så mye med d første... Men svak toning av ruter, blackline-lykter og andre felger er jo intr.. Gratulerer med ny bmw! Regner med du skal gå til innkjøp av noen uber-kule felger snart? og senke? eller skal du holde den original?Liste over utstyr? interiørbilder?? Takk takk, Daniel Hehe, felger kommer nok ikke i år.. Holder på å pusse opp huset å, samt driver å lukter på garasje, så må vente litt med de prioriteringene Ang senk er jeg usikker.. Veldig behagelig slik den er nå, samt fremkommelighet osv.. Men vi får se.. Mulig jeg prøver noen andre fjærer med tiden Liste over utstyr prøver jeg å skaffe på den tråden på annet bil/motorprat.. Sto ikke i serviceheftet... Interiørbilder kommer nedenfor her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Ikke fått vaska bil enda, da d pøøøøsregner noe så sinnsykt her !!! Skal prøve å få vaska i morgen... Vanskelig å få frem effekten i fargen på bilene Da funker d ikke å legge inn bilder her faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Går LM blå E91m-tech i distriktet her også. Men mørke baklykter, sorte/carbon detaljer, FETE BBS lm felger og senk ! NYDELIG bil, noe av det peneste jeg har sett faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Gratulerer med ny bil Blir perfekt med litt mods, som du har planer om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Grattis Helt riktig fargevalg. Og så må du få på blacklines fortere enn svinnt, ser så mye bedre ut. Er det skinn er m-sport stoff interiøret du har? Jeg har selv m-sport interiøret, er synes det er helt knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Knall fin bil Gi den like mye kjærlighet som e30'n så blir den enda mer super! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Takk for hyggelige kommentarer folkens Fargevalget var bestemt, så noe annet var mer el mindre uaktuelt, E.H.D Blackline-lykter kommer nok.. Enig i at de er mye penere enn de orginale Ang interiøret er jeg usikker, men er fult skinn ja. Om d er M-sport vet jeg ikke, men har i alle fall alt som stoff/alcantara-stolene har Bilen kommer nok til å få like mye kjærlighet ja Rett å slett elsker å kjøre den!! Å en liten bonus var jo at frøkna til og med glisa da jeg kom hjem i går, men ikke nok med det; hun var helt i hundre da hun fikk kjøre i dag Hun er vel d man kan kalle langt under gjennomsnittet intr i bil, men joda, da hun fikk satt seg godt til rette, justert stolen og rattet etter sin sittestilling så smilte hun mer og mer etter hver kilometer som gikk Fortalte hvor god den var å kjøre, at den hadde bra grep på veien og var morsom å kjøre i sving.. Holdt på å fikk sjokk der jeg satt å prøvde å ikke bli for oppspilt og imponert hva som faktisk hadde blitt sagt fra den munnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Hehe akkurat den opplevelsen der fikk samboern min da ho prøvde min også. Har e91 320d touring selv. Hun har ikke spurt om å få låne den bare EN gang. Frister visst mer å kjøre den enn 245'n hennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Hehe, jaa, mi kjører 98`Carisma til vanlig.. Mente det kom til å bli usedvanlig kjedelig å kjøre den igjen "Så drar den jo så bra også" sier hun mens hun snur seg mot meg å smiler fra øre til øre! Lurer på hva jeg må kjøpe neste gang for å imponere............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Her har du utstyrslista Jørgen Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2ME M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 194 M/MIX.T. 200 DIESEL PARTICLE FILTER 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 337 M SPORTS PACKAGE 386 ROOF RAIL 4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS 402 PANORAMA GLASS ROOF 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 464 SKIBAG 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 6AA BMW TELESERVICES 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 7RS COMFORT PACKAGE 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY 964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Series options No. Description 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå