Gå til innhold

07 E91 320d M-sport Lemans Blå.. Solgt

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg ENDELIG klart å finne en bil som jeg var fornøyd med! Har i en lengre tid leta intensivt etter bil, der kriteriene var klare. Det har tatt meg ca 3mnd å finne den rette 8)

Jeg skulle ha meg E91 320d, den skulle IKKE være svart, eller grå, da jeg synes d blir litt for "vanlig". M-sport pakken var en nødvendighet, og utstyrsnivå inne i bilen skulle være relativt høyt.

Den 15.sept, like før midnatt dukket d opp en bil som var akkurat etter mine kriterier. Sende fyren en sms å spurte når jeg kunne ta kontakt, og ringte han tilbake 10.00 dagen etter. Etter en fin samtale med tidligere eier bestilte jeg flybilletten nedover til Stavanger.

I går starta dagen 05.15, fly fra Kristiansund til Gardermoen, og videre fra Gardermoen til Sola flyplass. Der møtte jeg eieren av bilen, og allerede ved første øyekast på bilen hadde jeg bestemt med at denne skulle jeg kjøre hjem!

Kjørte hjem til han, skrev kontrakt og starta på turen oppover kl 10.50 i går.

Vestlandet er preget av trange veier, dårlig veistandard, og en haug med ferger. Så her var d bare å ta tiden til hjelp!

kl 24.00 i natt var jeg endelig kommet meg til Kristiansund!

Her kommer noen få bilder, av en uvaska bil, men skal få tatt flere bilder når jeg kommer hjem snart :)

På Første ferga hadde jeg et hyggelig møte med en ny M3 også. Kommer bilder av denne senere 8)

hxqhj8tx25p351ufc3g9.jpg

pt85t502z22ljdb7yhs6.jpg

jkg6ultxj9dleok08a2r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil :)

Takk, meeget fornøyd ;)

Gratulerer med ny bil! Ser pen ut! Hva er planer for denne? :)

Planer å planer, har jo litt da, men ikke så mye med d første... Men svak toning av ruter, blackline-lykter og andre felger er jo intr..;)

Gratulerer med ny bmw! :D Regner med du skal gå til innkjøp av noen uber-kule felger snart? 8) og senke? eller skal du holde den original?

Liste over utstyr? interiørbilder?? :D

Takk takk, Daniel :) Hehe, felger kommer nok ikke i år.. Holder på å pusse opp huset å, samt driver å lukter på garasje, så må vente litt med de prioriteringene ;)

Ang senk er jeg usikker.. Veldig behagelig slik den er nå, samt fremkommelighet osv.. Men vi får se.. Mulig jeg prøver noen andre fjærer med tiden :)

Liste over utstyr prøver jeg å skaffe på den tråden på annet bil/motorprat.. ;) Sto ikke i serviceheftet... Interiørbilder kommer nedenfor her ! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige kommentarer folkens :) Fargevalget var bestemt, så noe annet var mer el mindre uaktuelt, E.H.D :) Blackline-lykter kommer nok.. Enig i at de er mye penere enn de orginale ;) Ang interiøret er jeg usikker, men er fult skinn ja. Om d er M-sport vet jeg ikke, men har i alle fall alt som stoff/alcantara-stolene har :)

Bilen kommer nok til å få like mye kjærlighet ja ;) Rett å slett elsker å kjøre den!!

Å en liten bonus var jo at frøkna til og med glisa da jeg kom hjem i går, men ikke nok med det; hun var helt i hundre da hun fikk kjøre i dag :lol: Hun er vel d man kan kalle langt under gjennomsnittet intr i bil, men joda, da hun fikk satt seg godt til rette, justert stolen og rattet etter sin sittestilling så smilte hun mer og mer etter hver kilometer som gikk :D Fortalte hvor god den var å kjøre, at den hadde bra grep på veien og var morsom å kjøre i sving.. Holdt på å fikk sjokk der jeg satt å prøvde å ikke bli for oppspilt og imponert hva som faktisk hadde blitt sagt fra den munnen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jaa, mi kjører 98`Carisma til vanlig.. Mente det kom til å bli usedvanlig kjedelig å kjøre den igjen :lol: "Så drar den jo så bra også" sier hun mens hun snur seg mot meg å smiler fra øre til øre! Lurer på hva jeg må kjøpe neste gang for å imponere...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du utstyrslista Jørgen :)

Order options

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

2ME M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 194 M/MIX.T.

200 DIESEL PARTICLE FILTER

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

302 ALARM SYSTEM

322 COMFORT ACCESS SYSTEM

337 M SPORTS PACKAGE

386 ROOF RAIL

4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS

402 PANORAMA GLASS ROOF

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

464 SKIBAG

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

520 FOGLIGHTS

521 RAIN SENSOR

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

540 CRUISE CONTROL

6AA BMW TELESERVICES

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

612 BMW ASSIST

620 VOICE INPUT SYSTEM

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

7RS COMFORT PACKAGE

704 M SPORT SUSPENSION

710 M LEATHER STEERING WHEEL

715 M AERODYNAMICS PACKAGE

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

8SP COP CONTROL

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY

964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY

Series options

No. Description

321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...