Jørgen Lie Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Håper felgene blir bra i alle fall Blir vel ikke å bytte pærer osv før over helga tenker jeg.. Om ikke det blir søndagsjobb Hvor stor var den filmen du sendte btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Håper felgene blir bra i alle fall Blir vel ikke å bytte pærer osv før over helga tenker jeg.. Om ikke det blir søndagsjobb Hvor stor var den filmen du sendte btw? Hvor stor den var... hmm.. Den er like stor som lykten. Ferdig kuttet Den ligger i fin innpakning fra fabrikken. Den er da sammenrullet rundt en dorull-lignende sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Åh er de ferdige??? Trodde det var et ark jeg Passer meg jo utmerket, for da slipper jeg kanskje å demontere hele fronten for å ta av lyktene og legge de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Stemmer! Ta en titt her edit.. Dem du får er ikke så mørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Ah, der ja Dette må da til og med jeg klare Høres bra ut, blir litt overkill med den sotinga der på en bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Ah, der ja Dette må da til og med jeg klare Høres bra ut, blir litt overkill med den sotinga der på en bruksbil Spørsmålet er om man ser noe en mørk vinternatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Hehe, eller det ja! Blir det for ille med den jeg bestilte, så får jeg heller kjøpe et nytt sett til våren igjen.. Viktig med godt lys på vinteren, siden det er en del hjort som driver med kamikaze-løping over veiene til tider! Og at folk ser meg da så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Merker godt at min gule folie stjal lyseffekt, så vil tro en mørk en stjeler enda mer Blir bøst dette her Jørg1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Jeg å "Blåmann" har vært ute på tur i kveld/natt mens eieren tok seg en pinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Pinne? blåwjåbb? Dere gjør mye rart på smøla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Pinne? blåwjåbb? Dere gjør mye rart på smøla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Hehe, er vel alkohol inn i bildet der, og ikke blåwwjåbber som du tenker på AssRacer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Hahaha... skuffa! Trodde du bare snusa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Nei det går rett vest med alt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Feffan... greit du er blond. Men ikke ødelegg ryktet vårt helt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå