Jørgen Lie Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Egentlig hvis man ser så kan hele den servicen uten om inspektion av bilen ta selv.... helt ufattelig at ting som oljefilter olje skift filter skifte osv skal komme opp i 7000+ dette greier man selv til under 3000 lett! Joda, hadde fint gjort alt det der selv, men nå er det det stempelet da, som sikkert er verd mere en tapsverdien på en bil uten servicehefte.. Og siden det ble såpass billig så synes jeg det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Da er service vel gjennomført, og bilen er EU-godkjent Betalte totalt 3100,- inkl EU-kontroll, men ekskludert olje og filter, siden jeg kjøpte dette selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Min skal også inn no.Spent på kva det blir... Er din jævlig å køyre no på vintervegar? Min slår og rister noko jævlig på alle vaskebretta her i Moss. Kan ikkje hugse min eibach senka a4 avant oppførte seg så stiv på vinterføre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigmo Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 tommel opp for sort grill ;D føler at jeg også går en dyr vår i møte... mye på ønskelisten! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Min skal også inn no.Spent på kva det blir...Er din jævlig å køyre no på vintervegar? Min slår og rister noko jævlig på alle vaskebretta her i Moss. Kan ikkje hugse min eibach senka a4 avant oppførte seg så stiv på vinterføre... Nei, den er ikke det altså. Eneste jeg er "missfornøyd" med, er vinterdekkene mine, de er ikke så gode, synes jeg da. Har det samme føret her også til tider, da brøytebilene bruker å kjøre litt for fort, og da blir det som et vaskebrett som du sier, men den rister ikke og slår av den grunn altså... Jeg kjører med 16" felger nå i vinter, med 205.55.16 troooor jeg det var. tommel opp for sort grill ;D føler at jeg også går en dyr vår i møte... mye på ønskelisten! hehe Takk for det Ble fornøyd selv ja Hehe, ja, er jo så mye på den ønskelisten ja! Raskt overslag på ønskelisten min: Blackline-lykter: 2000,- + - Frontleppe : 2000,- pluss lakk Toning av ruter: 6000,- Coilovers(?): 8-12.000,- Annen hekk med 2x4 utblås: Veldig dyrt 20" felger: 15-20.000,- Men, så har jeg jo E30`n også da, som har lyst på mye stash Jaja, slipper at kontoen blir full da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jørgen, de var bra strøkne de M3-setene jeg hentet i Drammen for Marius, fy søren. Så helt ubrukt ut, skulle gjerne knabba de selv, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 De var det ja? Måtte gi for de da? Vet du det? Kommer aldri over slikt jeg... Hehe, da hadde vi kommet på besøk... Han ringte meg den kvelden skjønner du, så jeg gikk god for deg, og det viste jeg jo å gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Han ga 3000,-!!! Ser helt ubrukt ut, orginale klistermerker på understellet var det også. Ja, han nevnte at han hadde ringt deg og spurt om jeg var til å stole på, hehe. Takk for at du gikk god forresten. Jeg fikset også frakt til stolene helt til GS-Bildeler i dag, så han slapp å kjøre så langt. Lillebroren min var å hentet seg den røde E30'en som Morgan hadde, må si de 18" sitter ganske godt på den bilen, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 3000,- ???? Fy fa....... Er det mulig... Jaja, noen er mere heldige enn andre ! Hehe, ja, regnet med det gikk bra, så gjorde det Aaah, kult Småtøff den da..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Ja, jeg ble helt sjokkert når jeg hentet stolene hos onkelen hans, har aldri sett maken. Han var ganske heldig der kan man si. Skal bli bedre den nå, han begynner vel å fikse opp den komplette M-tech 1 stylingen som fulgte med snart, få den lakket og hevet den på. Og jeg sitter her fortsatt bare med sideskjørter.. Får muligens byttet til meg komplett M-tech 1 nå da, mot facelift front og M-tech 2 bakfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Virker sånn ja Det blir kult da ! Hehe, ja du mangler litt enda da... Får satse på det blir bytte da Jeg har enda ikke fått vingen som selger lovte å sende i romjula.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 fin bil! Gjør seg med nye baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Takk for det Ja, sitter å ser på Blackline nå, men må vente til jeg kommer hjem fra sjøen og betalt 3 årsavgifter før jeg bestiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 bare en rask liten test. Håper det ikke gjorde noe, at jeg brukte et bilde uten å spør om lov. Hmm..ser jeg glemte å gjøre nyrene helt sorte da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Hva er det du gjøøør??? Ser ikke dumt ut dette altså Sorte nyrer har jeg nå, så den saken er biff.. Det gjenstår å se hva jeg ender opp med av farge på senteret. Er jo kommet i sånn "gun-metall" eller hva de kaller det, også nå... Hyper Black heter de vel hos GS. Lurer på om jeg kommer til å trenger senk? La det bare bli vår!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå