kevin1982 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Hvilken froste veske skal det på BMW 528 98modell Blå? Grønn? Røf? Styre fri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Min Z3 2,8 1998 mod har grønn frostvæske. Den er byttet på servicer på BMW i Tyskland så jeg regner med at det er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 fargen har ikke så mye og si, du må ha en som er beregnet på aluminium Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ms.88 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 castrol.no og velg bil, og modell, så kommer det opp alle væsker du trenger på bilen din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Husk at de røde aldri må blandes med de andre. Du kan jo se hvilken farge du har fra før. Dersom du har blå ville jeg tappet den av og brukt grønn i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Jeg ringte inn til BMW og fikk som svar om jeg jeg skule ha vanlig blå på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå