Gå til innhold

Viberering i ratte ved 80-120km/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vibererer i ratte fra 80-120km/t det er ikke noe fast hastighet det kommer i, men mellom der, så vibererer det endel mere når jeg bremser.

Noen som har noe peil på hva det kan være?

litt lei av at det rister når jeg bremser og når jeg ligger på motorveien.

bilen er en 320 e46 99mod

Mvh Daniel

Skrevet

Ubalanse i dekk, foringer på bærearm foran slitt.slarke i opphengskulene på bærearmene.

Hadde en e46 selv en gang, fra 99. da var opphenskuler og foringer på bærearmene gåen. skiftet og alt ble tipp topp. E46 98, og 99 hadde dårlige understellsdeler, så om dette ikke er bytte fra før av, er det sikkert det som lager irritasjon. Koster ca 3000kr på koed.no, om du bestiller der, og gjør jobber selv.

Skrevet

hvis det er opphenskuler og foringer på bærearmene er det noe jeg klarer å se selv at er gåendt?

dekkene eller felgene er det ikke, har prøvd med 2 sett felger og 3 sett dekk...

Skrevet

Om brems(ene) skulle henge på så vil det være noe annet.. men da vil du få varme i hjula det gjelder.

Skrevet

om du legger deg under bilden, kan du se foringen, ser no om de ser gammel ut. koster vell rundt 500kr, opphengskulene klarer du kunne å sjekke om bilen er oppjekket, og du kommer til med et verktøy for å se om det er slarke der. koster vell litt over en tusenlapp pr bærearm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...