Robin1379 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Hei kjørte i sund clutchen min i går på min 520 e39 96mod altså m52b20 motor, lurte på hvor jeg burde kjøpe ny clutch, lurte på sachs clutch fra koed til 1300kr, noe og satse på? noen som vet om det følger med trøste lager, står det er komplett kit? er koed greit og bestille fra? noe jeg bær passe på ved bytte av clutch og noe som bør byttes ut mens jeg har det oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Kjøp fra koed du trøstelageret følger med clutchkitet. Svinghjulslageret kan være greit å bytte når du først har kassa nede. Men husk å få lånt/kjøp deg sentreringsverktøy til lamelldisken! Det er egentlig bare rein skruing det her, går veldig greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 det sentrerings verktøyet er universalt? lang leveringstid fra koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 nope, du må ha ett som passer til din lamelldisk og svinghjulslager. Koed har c.a 1uke i leveringstid såfremst de har delene på lager i norge.. Må det sendes fra danmark går det fra 1-3uker c.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 F1 Racing clutch kit! Selges på ebay.com Clutch og svinghjul http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... ccessories Eller kun clutch http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... ccessories Leveres komplett clutch med trøstelager, svinghjulslager og sentreringsverktøy Fåes i stage 1-4 og priser fra 177 dollar til 450 dollar, om du vil ha med svinghjul og på sistnevnte. Anbefales. Fikk min levert på ca 10 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 takker, men har allerede ordna meg ny clutch, fikk god pris på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 F1 Racing clutch kit! Selges på ebay.com Leveres komplett clutch med trøstelager, svinghjulslager og sentreringsverktøy Fåes i stage 1-4 og priser fra 177 dollar til 450 dollar, om du vil ha med svinghjul og på sistnevnte. Anbefales. Fikk min levert på ca 10 dager Jupp kjøpte selv stage 1 til min 518i 1560kr med trykkplate og clutch samme pris som gs (bare for clutch) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 betalte 2400 for clutch kit og sim ring i kasse ved mellom aksling såpass lite og spare at jeg like godt kjøpte på gs så jeg slapp vente men da vet jeg det til neste gang clutchen begyner og bli dårlig så bestiller bare før den ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 F1 Racing clutch kit! Selges på ebay.com Clutch og svinghjul http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... ccessories Eller kun clutch http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... ccessories Leveres komplett clutch med trøstelager, svinghjulslager og sentreringsverktøy Fåes i stage 1-4 og priser fra 177 dollar til 450 dollar, om du vil ha med svinghjul og på sistnevnte. Anbefales. Fikk min levert på ca 10 dager Hvordan er det å clutche med det sette da? Blir clutchen hard og rask eller går det fortsatt an å slure med den? Har spekulert litt rundt dette om akkurat den clutchen der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Hvordan er det å clutche med det sette da? Blir clutchen hard og rask eller går det fortsatt an å slure med den? Har spekulert litt rundt dette om akkurat den clutchen der.... Har ikke montert det ennå, bygger motor, men på stage 1 og 2 er det bare slisser på clutchen tipper at den vil fyngere nesten som orginal. men når du går over i stage 3 eller 4 så blir det 6 punkt/delt kan være at det napper mer og er hard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 F1 Racing clutch kit! Selges på ebay.com Clutch og svinghjul http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... ccessories Eller kun clutch http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-RACIN ... ccessories Leveres komplett clutch med trøstelager, svinghjulslager og sentreringsverktøy Fåes i stage 1-4 og priser fra 177 dollar til 450 dollar, om du vil ha med svinghjul og på sistnevnte. Anbefales. Fikk min levert på ca 10 dager Hvordan er det å clutche med det sette da? Blir clutchen hard og rask eller går det fortsatt an å slure med den? Har spekulert litt rundt dette om akkurat den clutchen der.... Har ett slikt kit på min, stage 1 med svinghjul.. Clutchen blir merkbart tyngre og rykker noe jævlig under sluring de første 500km, men dette går over når den får slitt seg til.. Er en del kortere sluringsvandring og man må gi mer gass når man tar løs, men bilen får en MYE kvassere respons og går meget merkbart bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 He he gleder meg til å teste selv. holder på å montere snegle på min, så jeg trenger mer grep i clutchen en org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 He he gleder meg til å teste selv. holder på å montere snegle på min, så jeg trenger mer grep i clutchen en org Stilig men vet ikke om du merker noe på responsen med bare clutch da, jeg har svinghjul også Mitt kit som er stage 1 svinghjul med clutch med 240mm lamelldisk skulle tåle nesten 500NM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Høres bra ut! Liker ikke harde clutch, må kunne slure litt viss man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå