Hankook Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Dobbel sjekk at di 2 modulene har god kontakt. Jeg hadde samme problem med min gamle e34, der hadde selve kontakten glidd noen mm. ut.
Melkvik Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 ja, du kan re sette disse modulene, det er 2stk under baksetet( ser ut som vhs kasetter).koble ut batteriet, ta ut begge modulene i noen min, sett dem inn å koble til batteri igjen. prøv å søk på Fusible link e34 også, trur det også kunne forårsake disse problemene du har( har akurat fikset dette på en bil selv) Oki, skal prøve med noen moduler etter helga, men kan også prøve og reset de som du sier, fusible link? mener du den hovedsikringa på batteri? Prøvde å søke opp noen sider om dette på google, men de funka desverre ikke.
Larswilliam Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 sjekk og ledningene som går inn til boksen under baksetet, disse er utsatt for fukt, og kan fort smuldre opp
Melkvik Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 prøvde å skifte ut de store releene idag, til ingen nytte.... hrmf noen som vet om hvor man finner koblingskjema til e34, så man kan begynne og feilsøke litt?
Melkvik Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 prøvde å skifte ut de store releene idag, til ingen nytte.... hrmf noen som vet om hvor man finner koblingskjema til e34, så man kan begynne og feilsøke litt? La merke til noe nå, releene som jeg har fått tak i er fra en 87 mod e34 med m20 motor, dette releet har en annen farge samt nr enn det som er på e34 min, bruker jeg det releet som jeg kjøpte fra han med 87 mod og m20, så virker ikke sentralås i det hele tatt, med en gang jeg setter i det releet som sitter der orginalt, så skriker det i alle sentralås motorer, og sentral låsen er like mongolid som den har vært. Det releet som sitter orginalt i bilen min er GRØNT, og har nr GM 61.35-8 355 818, det releet som jeg kjøpte fra en 87 mod e34 er svart, og har nummeret GM 61.35-1.379 739. Og det var slik att gm modulen kontrollerte visker intervall osv?, men når det er galt med denne modulen, blir det da slik att viskere kun virker på fullt guffe, og ikke parkerer seg selv, og att spyler, samt sentralås er mongolid? Bilen har også elvindu, men disse virker som de skal. Ser også på gs att det finnes ett eget relee for viskere, hvor finnes det? stiv pris på det også, nesten 1000 kr for ett lite relee.
Melkvik Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 virkelig hvert til stor hjelp med el diagram over akkurat dette, har sjekket ledninger og alt under boksen til de store releene, sjekket sikringen, har egentlig sjekket alt, men til ingen nytte, det som gjenstår er vel egentlig å finne likedan relee og prøve med dette.
Kennethe34 Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Fungerer speedometeret ditt? Om det ikke fungerer/er koblet ut vil viskerne oppføre seg slik. Forøvrig er det mye mulig at det er viskerreleet ditt som er defekt, du finner sikkert tak i ett slikt brukt
Melkvik Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Fungerer speedometeret ditt? Om det ikke fungerer/er koblet ut vil viskerne oppføre seg slik. Forøvrig er det mye mulig at det er viskerreleet ditt som er defekt, du finner sikkert tak i ett slikt brukt Jepp, men hvor finner man releet? ikke noen som har bilder av lokasjonen til det? vet det sitter ett vanlig 4 punkt (87) relee venstre side under baksetet, men tror ikke att det er dette releet, fint om noen kunne vite av dette. Ja speedometeret funker ja, er riktignok noe galt med turteller dvs att den viser mye mer rpm enn normalt, men dette er pga att selve intstrumentet er fra en 518. Kan nevne att nå virker ikke el vinduene lenger heller, så skal prøve med en GM modul med rette nr siden jeg får tak i en billig.
Melkvik Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 bump Oddbj reagerte på dette 1
camxer Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Hvis du skal feilsøke, så er det lurest å bruke deler med lik delenummer. Når det gjelder koblingskjema, så må du nok mase på en som har autodata på pcen sin (det skal ligger der fra det jeg husker, men kan ta feil selvfølgelig.)
Melkvik Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 fått tak i releer med rett nr nå skal prøve de når jeg får tid!
Melkvik Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 prøvde de nye releene ingen forandring. Har ett spørsmål til: hvor finner jeg intervall/visker releet? er det ikke ett relee med mange stikk på? ikke det som er under baksetet. Skal begynne å gå seriøst til verks, og finne ut hvor alle kablene går nå snart, håper jeg finner det:P
VegarV Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg følger med her! har m50b20 sjøl og de probleme. Har sjekke det meste av sikring men til ingen nytte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå