Gå til innhold

Problem med s-lås, og v-intervall på e34 m5091mod,bilder s 3

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg følger med her! har m50b20 sjøl og de probleme. Har sjekke det meste av sikring men til ingen nytte..

Tror dette er noe standard barnesykdommer på e34:P huff, mye enklere me e30, angrer nesten på kjøpet :lol:

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei, tok meg en liten kveld med å forske litt på e34 igjen jeg, og fant ut att det var en styre enhet som ikke er koblet til i motorm, styreenheten ligger i den boksen ved dempertårnet HF. Der ligger vel styreenheten til motor og vil jeg tro. Grunnen til att styreneheten ikke var koblet til var fordi att kontakten ikke passet på hjernen/styreneheten som var der!!! Vet att bilen har hatt ett motorbytte før jeg kjøpte den...... og jeg ser att ledningene fra kontakten som ikke er festet er blitt teipet rundt, dvs att noen har tullet med dette før.

Noen som har peil på hva denne styrenehten gjør? ledningene går inn på sikringsboksen.3ibxo8wdur0gq21otthk.jpg

5cxh13w98y7i94mfgyhh.jpg

Her ser dere forskjellen på ledningsnettet i motorom og styreenhet:

7e6y7w9kcg35gtwvui2c.jpg

78zuoln7q2qqj4en6pec.jpg

018wyxs1035jc2zz7erd.jpg

Skrevet

Hadde du prøvd å bytte bagge kassettene bak? Grønn er grunnmodul og er styringa til blant annet el.vinduer, sentrallås, takluke etc. Den svarte er relémodul og slår inn reléer på komando fra Grunnmodulen.

Om du ikke har prøvd å skifte disse har æ begge liggende. Av disse to er nok den grønne (Grunnmodulen) mest sansynlig synderen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...