maartn Skrevet September 18, 2010 Skrevet September 18, 2010 Hei, Det er noen punkter i utstyrslisten jeg er litt usikker på hva er. Noen som kan hjelpe? 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 8SP COP CONTROL 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Jeg ble også fortalt at bilen skal være kjøpt ny i Norge, men jeg blir litt usikker når jeg ser dette i utstyrsliten: 851 LANGUAGE VERSION GERMAN 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 885 SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Hvordan kan man vite hvor bilen er solgt ny? Mvh Martin
ConCon Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Er ikke helt sikker, men mulig den "896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION" er vanlig kjørelys, eventuelt noe automatiske lys el noe... rett meg hvis jeg tar feil. "851 LANGUAGE VERSION GERMAN" er litt usikker her... men på biler som blir bestilt nede i Tyskland står det som regel "801 GERMANY VERSION", gjør iallfall det på min, og den vet jeg ble bestilt der, dog av en norsk person... "863 EUROPE/DEALER DIRECTORY" tror jeg kanskje er ei standard bok som følger med uansett hvor i Europa bilen blir bestilt... Jeg har iallfall til overs å se en BMW som ikke har denne boken... "885 SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET" tyder på at bilen iallfall ikke er kjøpt ny i Tyskland... Så mest sannsynlig er den kjøpt her i Norge, eventuelt i Sverige... Norske manualer pleier vel ikke å følge med, så da blir det vanligvis valg mellom Dansk, Svensk, Engelsk eller Tysk manual... På min som ble bestilt nede i Tyskland har kun tyske manualer "879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET", selv om han som kjøpte den var norsk... så om bilen din skulle ha blitt kjøpt ny i Tyskland, så tviler jeg på den hadde blitt levert med svenske manualer Håper dette var til hjelp... og si ifra hvis jeg har påstått noe som er helt borti natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå