bmw-Kristiansen Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 lurer på hvordan men ser forskjel på 2.0 og 2.5 liter M50 motor.. hørte noe om å måle spjeldhuset.. men er det ikke noe som er sikkrere? på forhånd takk : )
Kentan-racing.com Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 2.0 har mindre spjeldhus og luftmengde måler en 2.5 literen.. Så det er vel igrunn enkleste måte og se det på.. Om motoren ikke er i bil kan du jo bare lete opp motor nummeret.. der vil du jo kunne finne ut hvilken motor det er.. Innsuget til en b25 har vel noe grovere innsugskanaler å uten at jeg husker det.. Om du trenger størrelsen på 320 spjeldhuset har jeg et vrak stående ute på gården min som jeg kan reise og se på iløpet av uken og gi deg måla..
bmw-Kristiansen Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 jeh, er vel det enkleste å måle noe på innsugssida.. hadde du giddi å målt spjeldhuset ditt? så hadde jeg vertfall hatt noe å gå ut ifra.. heh må være noe feil her altså, m50b25 skal slire på 3. med dååårlige dekk å 4;27 utveksling m/kempi sperre!
gnilb Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Batteriet skal jo sitte bak på orginal biler med b25 men hvis du bare har motoren så hjelper jo ikke det Lurer på om det ikke skal stå på selve blokka at det er b25. 6 25 elns. 6 sylindre og 2,5 l. Har du prøvd å søke her inne?
///Naitsirk Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Ser det med en gang på traktene til innsuget. Er mye breiere på b25. Motorkode står stemplet på blokka og 2,5 står stemplet i toppen og på innsuget under gass-spjeldet. Også større lmm som nevnt over
bmw-Kristiansen Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Okey, takker gutter ; D da der det ut på jakt etter noen nr som kan hjelpe meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå