e30 1986 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 har en Bmw E30 1986 mod. er en 318i den er kjørt 193tusen å hel lakert å rust ble gjort for 2 år siden.. den er eu-godkjent til september 2012... hvis noen er interesert i å bytte i annen bil er jeg åpen for forslag!! interiør bilder kommer i morgen håper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 syns virkelig du skal gå tilbake til E30 fronten. E46M look på E30 er bare feil syns jeg da. ellers ser det ut som en ganske ren og pen bil Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 syns virkelig du skal gå tilbake til E30 fronten. E46M look på E30 er bare feil syns jeg da. ellers ser det ut som en ganske ren og pen bilGrattis x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Fin bil med et par "kviser" Bytter du ut E46 fronten og hovedlyktene (mørke hella de-lykter er en sikker vinner ) samt senker noe ufornuftig mye så har du en virkelig flott gammel traver. Stilig farge og fete felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Fin bil har du interiør bilder? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Dama di var ganske søt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 1986 Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 ja hun er deilig. fin bil å fin dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 1986 Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Opp med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 her var det ikke mye fint, desverre. få på originale lykter, originale fangere og originale baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Dette like jeg særdeles dårlig faktisk.. Fargen ser litt kul ut, men, så er d fullstendig skjærings med front, angel-eye`s, cup-speil, nyrene, bakfangern og baklyktene... Dette høres kanskje veldig negativt ut, og alle har hver sin smak.. Med små enkle (litt dyre) grep så kan denne bli knall!!! Fått mer bakkekontakt, kasta av den plastikken foran og bak (og helst sideskjørta) samt montert orginale speil så er du kommet langt ! Hadde selv en "fetish" for plastikk-biler da jeg var nyoppkjørt osv, å har hatt E30`cab-er med seidl-styling, rieger å alt d der.. Men etterhvert har jeg blitt opptatt av et mer cleant utseende.. Bare den wannabe E46 M3 fronten får meg til å grøsse, for d er faktisk d værste jeg ser på en E30.. Men, den har potensiale !!! Om ikke du forguder den slik den er nå da så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 enig med flertallet gitt, søt dame, og feil styling/lamper =P men kul farge på bilen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Fin bil, men helt enig i det SweetBMW sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 1986 Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 nå er bilen solgt Noen som tørr tippe hva jeg fikk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 20.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 1986 Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 må bare få sagt at tenningslåsen er gåen på den pluss den har begynt å fuske med pådrag.. og Trøste lageret er gåent.. må nokk opp i pris ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå