Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en Bmw E30 1986 mod. er en 318i

den er kjørt 193tusen å hel lakert å rust ble gjort for 2 år siden..

den er eu-godkjent til september 2012...

hvis noen er interesert i å bytte i annen bil er jeg åpen for forslag!!

interiør bilder kommer i morgen håper jeg..

vhfldbohyo2s65u7nnwj.jpg

znvll5rb1r7rjcbg3wxe.jpg

g0w57w85wuwm6jytsjlj.jpg

eggkq2vkigvqfslgxiq2.jpg

a74kmjgzxfi6qn51vghb.jpg

6ufhinwxlalk3rwa9mn6.jpg

09hd8ncqlgcd3hhjd9z5.jpg

Skrevet

syns virkelig du skal gå tilbake til E30 fronten. E46M look på E30 er bare feil syns jeg da. ellers ser det ut som en ganske ren og pen bil

Grattis :)

Skrevet
syns virkelig du skal gå tilbake til E30 fronten. E46M look på E30 er bare feil syns jeg da. ellers ser det ut som en ganske ren og pen bil

Grattis :)

x2

Skrevet

Fin bil med et par "kviser" :P

Bytter du ut E46 fronten og hovedlyktene (mørke hella de-lykter er en sikker vinner ;) ) samt senker noe ufornuftig mye så har du en virkelig flott gammel traver.

Stilig farge og fete felger :D

Skrevet

Dette like jeg særdeles dårlig faktisk.. Fargen ser litt kul ut, men, så er d fullstendig skjærings med front, angel-eye`s, cup-speil, nyrene, bakfangern og baklyktene... Dette høres kanskje veldig negativt ut, og alle har hver sin smak..

Med små enkle (litt dyre) grep så kan denne bli knall!!!

Fått mer bakkekontakt, kasta av den plastikken foran og bak (og helst sideskjørta) samt montert orginale speil så er du kommet langt ! :) Hadde selv en "fetish" for plastikk-biler da jeg var nyoppkjørt osv, å har hatt E30`cab-er med seidl-styling, rieger å alt d der.. Men etterhvert har jeg blitt opptatt av et mer cleant utseende.. Bare den wannabe E46 M3 fronten får meg til å grøsse, for d er faktisk d værste jeg ser på en E30..

Men, den har potensiale !!! Om ikke du forguder den slik den er nå da så klart ;)

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...