milhouse Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Må rett og slett lette litt på trykket og deler med opplevelsen jeg har hatt i dag. Vi har hatt en lengre salgskonkurranse blandt selger i Norge og premien var en dag med trackday på rudskogen. Banekjøring er jo alltid moro og vi skulle få kjøre både egen biler og trackday bilene. Startet greit med banekjøring der man satt 2 stykk i bilene. Jeg er ingen rask sjåfør så det var greit å sitte på med en som kunne kjøre litt. Når det endelig min tur til å kjøre, så fikk vi vite at vi hadde valgt den kjipeste bilen. Den hadde bare ca 300 hk, mens den foran hadde 540... jaja, uansett det var nok til å ha det moro. Ble etterhvert varm i trøya og klarte å røyklegge sjefen som lå i bilen bak opp fra slaktern. Ble ganske tåket inne i bilen vår også, men fikk ikke noe kjeft. Så var det grilling og hygge før det plutselig landet ett helikopter i nærheten. Tenkte ikke noe over det før vi fikk beskjed om å teame opp 5 og 5. Planen var da at det skulle 5 stykker i trackday taxien og 2 supraer. den ene hadde i overkant av 800hk og var time attack bil den andre en drift bil med 540 hk og ca 800nm. De 5 andre skulle opp i helikoptert og ha taktisk flying over banen etter bilene som skulle røyklegge mest mulig. Piloten startet rolig men plutselig steg han så kraftig at jeg mest sannsynlig ble 2-3cm lavere, før han igjen stupte rett ned mot banen. Kastet det til siden så jeg lå klistret i vinduet og titte rett i bakken. Er faktisk ikke mulig å beskrive hvordan det var. Det varte ganske lenge og man tidvis redd men det var så sinnsykt moro at du ikke vil at det skulle slutte. Går egentlig ikke ann å beskrive. Jeg har gjort alt for mye dumt og adrenanlinsøkend ting gjennom livet, men tror ingen ting kan slå dette. Jeg skal få flere bilder, men legger ut noen dårlig mobilbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Hørtes morsomt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 jøss, var det trackday søndag og, eller var dette lukket arrangement for jobben deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 var moro ja!! Det var lukket desverre, men ikke bare jobben min. Diverse andre BMW forhandlere og noen andre forhandlere. Håper og få noen flere bilder i løpet av uken som ikke er tatt med en htc telefon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Hei Hyggelig med slike tilbakemeldinger Dette var et lokket arangement for BMW finance Vi arangerer for firmaer så har du eller ditt firma lyst på noe anderledes og som er actionfyldt så er det stor sjans for at vi kan hjelpe deg/dere ruud@trackday.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 bilder : http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 9&v=photos Vi legger snart ut flere nye fra treffet i september Meld dere inn i vår facebook gruppe å få mye info,bilder og film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 litt offtopic, men va må til for og evt leige banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RR Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 litt offtopic, men va må til for og evt leige banen? Ta kontakt med www.rudskogen.no så får du et 100% svar . Filmen fra 18 sep : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Vi var og kjørte der lørdagen, og vi trives godt på treffene som RR arrangerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå