Abbis Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Hei bimmers! er det noen som vet hvordan man kommer til vifta til klimaanlegget? MÅ jeg ta av dash? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 http://www.dvatp.com/bmw/diy/hvac_blower/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 mange takk! det hjalp litt på skulle bare vert på norsk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Bruk f.eks. google så oversetter den for deg. Lykke til Det er lettere enn det høres ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 takker du!! har du gjort det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Tok ut for første gang på e36 her om dagen. Var den andre type vifta så er litt mindre. Litt trangt med 6er i bilen. Vet ikke hvordan det er i din. Det gikk ihvertfall veldig greit synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 På m50 med den dobble vifta (ac/klima..) så er det sykt trangt. Jeg måtte ta den ut fra innsiden av bilen. (ut med dashbord + varmeapparat, så bytte vifta og skru alt inn igjen. Sykt trangt ved vannslangene da..). Men ifølge profilen din har du 4syl? Da tror jeg plassen skal være grei Ser også ut som m52'n på bildene i linken over her har overraskende god plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 ja jeg har 318i. men jeg fikk låne ei bok BMW 3-series workshop manual. leser litt i den, og den sia du fant til meg. det så litt trangt ut, om jeg ikke så på feil plass. har lite peiling på vifte å klimaanlegg, så jeg holder heller fingrene av fatet før jeg vet hva jeg driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 byttet på en 320 m50 med klima i fjor, tok ca en time. var litt trangt ja, men det gikk smertefritt. Tok kun av plastdekselet under frontruta,og div plast dekseler/kanal med ledninger i bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 aah oki.. hørest enkelt ut da.. men da jeg ikke vet hva som er gale, så er det litt vanskeli å begynne å bytte på ting hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Du vet ikke hva som er galt? Hva er symptomene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 altså, vifta funker en eller annen skjelden gang iblandt. den plutselig bare starter den. men når jeg stopper motoren å starter den igjen, så fungerer den ikke lenger. når den først funker, så funker den på alle hakkene, men det er ytterst skjelden, kansje en gang i mnd. alt annet er som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Da er det bare å bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 lurer på det altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå