Gå til innhold

m3 speil m3 bakvinge, 318is eksos, bakre del..++

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen e30deler jg tenkte jg sku kvitte mg med, har 2-3sett frontlykter, kvasskam til m20, usikker på hvordan kam.. m3 speil, m3 vinge uten flipp.. er replika trur jg,

318is eksos bakre del. mellom aksel 325, kappa å sveisa vell å merke ikke noe kast i det hele tatt.

pluss noe småtteri til.. bare spørr. gi bud

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

har faktisk det ledningsnettet liggende enda, har glemt å sende det for har vert mye styr med at jg mista lappen å masse piss.. beklager det så meget. kom på det når jg var hjemme i helga for bor ikke hjemme lenger.. men skal få surra meg til å få sendt deg det. beklager så mye. er litt dårlig gjort av meg egenlitg. sender det på fredag om det er greit. var det reint nett eller skal du ha med starter?

Skrevet

har faktisk det ledningsnettet liggende enda, har glemt å sende det for har vert mye styr med at jg mista lappen å masse piss.. beklager det så meget. kom på det når jg var hjemme i helga for bor ikke hjemme lenger.. men skal få surra meg til å få sendt deg det. beklager så mye. er litt dårlig gjort av meg egenlitg. sender det på fredag om det er greit. var det reint nett eller skal du ha med starter?

Skrevet

En kompis trengte min motor så solgte den pga jeg hadde feil hjerne og ett j'* styr for å få ett nett. Så då blir det å kjøpe en komplett m44 en gang. Måtte bare få bilen på hjul med motor, derfor var det viktig å få det nettet når jeg trengte det. Synd at du mistet lappen, gjør ting vanskeligere då, ja dårlig gjort å unnskylde gang på gang si at du skal sende det. Hvis du klarer å surre deg til å betale tilbake det jeg overførte så er jeg strålende fornøyd. Sletter da innleggene om useriøs selger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...