S.Hafsmo Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 jeg kunne jo gitt deg f.eks 400,- for armlenene om de ikke er hullete og jævlig. (sånn at du gidder å sende dem)
fish Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 jeg kunne jo gitt deg f.eks 400,- for armlenene om de ikke er hullete og jævlig. (sånn at du gidder å sende dem) Tja, hvis ikke noen tar hele interiøret, kan jeg sende armlenene. Er i grei stand i stoffet.
S.Hafsmo Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Flott, da håper jeg litt at ingen kommer og henter interiøret ditt. Er det grått?
fish Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 Flott, da håper jeg litt at ingen kommer og henter interiøret ditt. Er det grått? Hehe.. Koster jo meg penger å kaste det da, så jeg håper noen henter det. Tviler på at noen vi ha det, men vi får se. Armlenene er dine hvis dette kastes.. Jepp, de er grå..
Robin1379 Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 kunne tenkt meg setene jeg, kunne jeg kikka på de til helga? Tja, muligens. Skal på treffet på lørdag,så kanskje vi kunne tatt det etterpå? Ca kl 15.. skal nok ditt jeg og om jeg får ordna bilen så passer nok fint det
SofaKingFresh Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Fish? Du har ikke de gummilistene som er helt på bunnen av framdørene? Mine er oppspist, og skulle gjerne hatt noen som ser bedre ut
fish Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Fish? Du har ikke de gummilistene som er helt på bunnen av framdørene? Mine er oppspist, og skulle gjerne hatt noen som ser bedre ut Sorry, her ikke det. Har bare m-tech lister. Har faktisk ikke sett brukte i god stand, så du burde kjøpe nye. Er visst ikke så dyre.
fish Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 kunne tenkt meg setene jeg, kunne jeg kikka på de til helga? Tja, muligens. Skal på treffet på lørdag,så kanskje vi kunne tatt det etterpå? Ca kl 15.. skal nok ditt jeg og om jeg får ordna bilen så passer nok fint det Den er grei. Sender deg en PM.
Kai-P. Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Har du en hel, mørkegrå førerstol med dette mønsteret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå