BMWPower Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Baklyktene på bagasjeromsluken er veldig falma, de som er på selve karroseriet er helt ok. De er orginale, bilen er en 2002mod. En kompis med samme bil har akuratt samme problemmet. Noen som vet hva som gjør dette? Eller om det kan fikses? Nye lykter koster rundt 3000kr.
Amzoch Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Ingen problem å fikse dette. Dette kan du rubbe opp. (polere det) e det helt jævlig kan det lønne seg å våtslipe først så polere det opp igjen.. da blir det blankt som nytt Gjort det med frontlyktene mine
DannyRS Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Jeg våtslipte baklyktene mine. De så likedan ut. Starta med 800, så 1200, 1500 og 2000. Mulig jeg tok 2500 også. Polerte opp med Meguiars PlastX og så omtrent ut som nye etterpå De har holdt seg bra, det er over ett år siden nå.
Amzoch Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Brukte du DA heller Roterende på PlastX? den er vel ment for hånd/DA maskin. jeg brukte 3M Fast Cut Plus med tillhørende Pad. og gikk etter på med 3m ultra fine.Så la jeg nanolotus glass forsegling på fronlysan. ble gulle gått. enste man burde passe seg litt for er varmeutviklingen )
DannyRS Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Polerte den for hånd med PlastX og Megs. applicator pads. Buffet med microfiber. Som du sier så funker det fint også med andre typer polish og påføring via drill/DA/roterende
BMWPower Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Takker for tips De ser ganske jævlie ut, prøvte med poleringsmaskin uten resultat. Så jeg tror jeg prøver å våtslipe først for hånd, så evnt. PlastX
todleif Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Takker for tips De ser ganske jævlie ut, prøvte med poleringsmaskin uten resultat. Så jeg tror jeg prøver å våtslipe først for hånd, så evnt. PlastX Skal ikkje væra noke problem å fikse dette med poleringsmaskin. Men må ha grove produkter og kanskje ullpad (ull skaper ikkje mykje varme, men kutter bra) Men våtsliping først kan være ein fordel viss det skikkeligt dårligt. http://www.detailersclub.no/forum/topic ... astlykter/
egilkv Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 I samme lei som de foregående forslagene, spesielt hvis man ikke har utstyret fra før, vil jeg også tippe at et poleringskit for lykter vil gjøre susen. Se tråden: viewtopic.php?f=1&t=165820&p=1724481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå